Dünya genelinde 2019 yılı başlarında yayılma gösteren ve 2020 yılının ilk aylarında tüm ülkeler için bir tehdit haline gelen Covid-19 virüs salgını dolayısıyla yüz yüze eğitimden uzaktan eğitime geçiş tüm ülkelerde olduğu gibi Türkiye’de de mecburi bir hal almıştır. Salgın sürecinde özellikle sürecin aniden krize dönüşmesi ve alınan önlemlerin akabinde uzaktan eğitim sürecinin yönetimi, derslerin yapılması ve değerlendirme gibi aşamalarda çeşitli zorluklar ortaya çıkmıştır. Bu bağlamda pandemi sürecinde televizyon, tablet, bilgisayar ve cep telefonu gibi araçlarla gerçekleştirilen uzaktan eğitim süreci hem eğitim yöneticileri, hem öğrenciler hem de öğretmenler için yeni bir seyir izlemektedir. Bu araştırmanın amacı uzaktan eğitim sürecinde resmi eğitim kurumlarında görev yapmakta olan öğretmenlerin görüşlerinin eğitim, yönetim, teknolojik altyapı, fiziksel şartlar ve psiko-sosyal şartlar açısından incelenmesidir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Alan Eğitimleri |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 21 Haziran 2023 |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2023 |
Gönderilme Tarihi | 2 Aralık 2022 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2023 Cilt: 2 Sayı: 1 |