Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2021, Cilt: 5 Sayı: 1, 33 - 54, 12.03.2021

Öz

Kaynakça

  • Ada, S. & Baysal, Z. N. (2010). Türk Eğitim Sistemi ve Etkili Okul Yönetimi . Ankara: Pegem A Yayıncılık.
  • Acar, M. (2012). Örgütsel İletişim Etkinliği. Konya: Tür-Mav Yayınları.
  • Aspden, E., J. ve Thorpe, L., P. (2009). Where do you learn?: Tweeting to inform learn-ing space development. Educase Quarterly, 32 (1).
  • Baltacı, A. (2017). Nitel Veri Analizinde Miles-Huberman Modeli. Ahi Evran Üniversi-tesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED) 2017, Cilt 3, Sayı 1, Sayfa 1-15
  • Baltacı, A. (2018). Nitel araştırmalarda örnekleme yöntemleri ve örnek hacmi sorunsalı üzerine kavramsal bir inceleme. Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(1), 231–274.
  • Baltacı, A. (2019). Nitel araştırma süreci: Nitel bir araştırma nasıl yapılır?. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5(2), 368-388.
  • Boyd, D. M. (2008). American Teen Sociality in Networked Publics, Doktora Tezi, Berkeley Universitesi, California. Erişim Tarihi: 01.02.2020.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç Çakmak, E., Akgün, Ö.E., Karadeniz, Ş. ve Demirel, F. (2012). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi.
  • Celep, C. (2001). Eğitimde Örgütsel Adanma ve Öğretmenler. Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Campbell, R. F. & Gregg, R. T. (1957). Administrative Behavior in Education, New York, Harper & Brothers.
  • Cox, D. & McLeod, S. (2014). Social media strategies for school principals. NASSP Bulletin, 98(1), 5-25.
  • Creswell, J.W. (2007). Nitel araştırma ve araştırma tasarımı: Beş yaklaşım arasından seçim yapma. BinOaks, CA: Sage Yayınları.
  • Creswell, J.W. (2015). Research Desing: Nitel, nicel ve karma yöntem yaklaşımları. Ankara: Eğiten Kitap. Çelik, V. (2012). Eğitimsel Liderlik. Ankara: Pegem Akademi.
  • Çetinkaya, L. (2019). The usage of social network services in school management and their effects. World Journal on Educational Technology: Current Issues. 11(1), 116–127.
  • Çınar, O. (2010). Okul Müdürlerinin İletişim Sürecindeki Etkililiği. Dumlupınar Üniver-sitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26, 267-276.
  • Dağ, İ. (2014). Etkili İletişimin Eğitim Yönetiminde Rolü. Journal of Qafqaz University- Philology and Pedagogy, 2 (2). 199-214.
  • Diebold, F. X. (2013). ‘Big Data’ Dynamic Factor Models for Macroeconomic Meas-urement and Forecasting. M. Dewatripont, L. P. Hansen ve S. J. Turnovsky (Ed.), Volume III (115-122) Cambridge, United Kingdom: Cambridge Universi-ty Press.
  • Ege, B. (2013). Rastlantının Bittiği Yer Big Data. Bilim ve Teknik, 550, 22-26.
  • Ekici, M.& Kıyıcı, M. (2012). Sosyal ağların eğitim bağlamında kullanımı. Uşak Ün-iversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 5(2), 156-167.
  • Erçetin, Ş. & Menteşe, M.(2012).“ What Is Happening To The Students On Social Me-dia?” Humanity and Social Sciences Journal, 7, ss.104-109.
  • Fırat, S., Başbay, M., Başbay, A. (2015). Öğrenme-Öğretme Sürecinde Sosyal Medya Kullanımı. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2), 418-431.
  • Gahi, Y., Guennoun, M. ve Mouftah, H. T. (2016). Big Data Analytics: Security and Privacy Challenges. 2016 IEEE Symposium on Computers and Communication (ISCC), Messina, Italy, 952-957. https://ieeexplore.ieee.org/document/7543859
  • Geray, H. (2003). İletişim ve Teknoloji. Uluslararası Birikim Düzeninde Yeni Medya Politikaları. İstanbul: Ütopya Yayınları.
  • Güçlü, M. (2017). Örgütsel İletişim: Eğitim Kurumlarındaki Yeri ve Önemi Açısından Bir Değerlendirme. Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches ISSN:2528-9527 E-ISSN : 2528-9535 http://opusjournal.net
  • Gürsel, M. (1997). Okul Yönetimi, Konya: Mikro-Basım Yayım-Dağıtım.
  • İletişim Başkanlığı, (2018). Türkiye Cumhuriyeti İletişim Başkanlığı Sosyal Medya Kullanım Kılavuzu. ttps://www.iletisim.gov.tr/uploads/docs/SosyalMedyaKullanimKilavuzu.pdf
  • Kabadayı, A. (2006). Analyzing Preschool Student Teachers’ and Their Cooperating-Teachers’ Attitudes towards the Use of Educational Technology. The Turkish Online Journal educational Technology – TOJET, , 5(4),
  • Kasey, P, Marybeth, Y.(2016). Principals’ Perspectives on Social Media in Schools. The Journal of Social Media in Society 5(2). 134-167.
  • Kıran, Ö. (2020). Temel yaklaşımlar açısından medya okuryazarlığı eğitimi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39(3) 100. Yıl Eğitim Sempozyumu Özel Sayı, 233-248. DOI: 10.7822/omuefd.742814
  • Koetting, J. (1984). Foundations of Naturalistic Inquiry: Developing a Theory Base for Understanding Individual Interpretations of Reality. Dallas: Association for Educational Communications and Technology.
  • Marshall, M. N. (1996). Sampling For Qualitative Research. Family Practice, 13(6), 522-526.
  • Menteşe, M. (2013). Sosyal medya ortam ve araçlarının eğitimde kullanımına ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri. (Yayımlanmamış YL Tezi). Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Neuman, W. L. & Robson, K. (2014). Basics of social research. Pearson Canada Toron-to. Nochumson, T.C. (2018). An Investıgatıon Of Elementary Schoolteachers’ Use Of Twıtter For Theır Professıonal Learnıng. Submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Doctor of Education in Teachers College, Co-lumbia University.
  • Özaslan, G. (2018). The essential meaning of self-actualization via principalship: A phenomenological study. Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi –Jornal of Qualita-tive Research in Education, 6(2), 10-25, DOI:10.14689/issn.2148-2624.1.6c2s1m.
  • Özdemir, G. (2017). İletişim ve Sosyal Medya. Servet Özdemir ve Necati Cemaloğlu (Ed). Örgütsel Davranış ve Yönetimi (s.79-88). Pegem Akademi. Ankara.
  • Özdemir, S. (2014). Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi. Ankara: Pegem Akademi
  • Özmen, F.& Aküzüm, C., Sünkür,M. & Baysal, N. (2011). Sosyal ağ sitelerinin eğitsel ortamlardaki işlevselliği. 6. International Advanced Technologies Symposium (IATS‟11), s.42-47.
  • Öztürk, M.F.&Talas, M.,(2015). Sosyal medya ve eğitim etkileşimi. Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks. 7(1). s.101-121.
  • Patton, M. Q. (2014). Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi Yayınları.
  • Powers, K. & Green, M. (2016). Principals’ Perspectives on Social Media Schools. The Journal of Social Media in Society, 5 (2), 134-168.
  • Sarsar, F., Başbay, M. & Başbay A.(2015). Öğrenme-Öğretme Sürecinde Sosyal Medya Kullanımı. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(2). s:418-431.
  • Strathdee., R., (2007). School ımprovement, pre-service teacher education and the con-struction of social networks in New Zealand and England. Journal of Education for Teaching, 33(1).
  • Şahin M, & Üstüner, M. (2018). Sosyal Medyaya İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri, Inonu University Journal of the Faculty of Education, 19(1), 335-355. DOI: 10.17679/inuefd.334250. Şişman, M. (2019). Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi. Ankara: Pegem Akadem i. Taymaz, H. (2000). Okul Yönetimi. Ankara: Pegem Yayınları.
  • Tiryakioğlu, F. & Erzurum, F. (2011). Bir Eğitim Aracı Olarak Ağların Kullanımı. 2.International Conference on New Trends in Education and Their Implications. 27-29 April, 2011 Antalya-Turkey.
  • Tonbuloğlu, İ. & İşman, A. (2014). Öğretmenlerin Sosyal Ağları Kullanım Becerilerinin İncelenmesi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, C.3. S 1.s.320-338.
  • Zaidieh, A. (2012). The Use of Social Networking in Education: Challenges and Oppor-tunities. World of Computer Science and Information Technology Journal (WCSIT) ISSN: 2221-0741Vol. 2, No. 1, 18-21
  • Yaylak, E. & İnan, S. (2018). Sosyal bilgiler öğretmenlerinin eğitimde sosyal medyanın kullanılmasına yönelik görüşlerinin incelenmesi. Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi. 3(1),2.
  • Yeşilmen, F. (2016). Okul yönetimi, örgütsel iletişim ve okul yönetiminde yönetici ve öğretmenlerden kaynaklanan sorunların incelenmesi. İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, YL Tezi. https://acikarsiv.aydin.edu.tr/xmlui/bitstream/handle/11547/2166/454540.pdf?sequence=1&isAllowed=y
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2008). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yıldırım, İ., Akan, D. & Çiftçi, M. (2018). Ortaokul müdürlerine göre okul güvenliğine yönelik tehditler ve çözüm önerileri. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 135 Aralık 2018 Cilt 20 Sayı 2 (135-156). DOI: 10.26468/trakyasobed.502187

SCHOOL PRINCIPALS' VIEWS REGARDING THE USE OF SOCIAL MEDIA IN SCHOOL MANAGEMENT: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH

Yıl 2021, Cilt: 5 Sayı: 1, 33 - 54, 12.03.2021

Öz

The aim of this study is to reveal the opinions of school principals about the use of social media as a management tool in the implementation of school management processes. The study was conducted within the scope of the qualitative research method, using phenomenology design. A semi-structured interview form was used as a data collection tool. Fifteen senior school principals working at primary, secondary, and high school levels participated in the study. The data obtained in the study were analyzed using the content analysis method, and the opinions of the participants were interpreted into codes and categories. It has been determined that all of the participating school principals are at least one social network user and they use social media effectively for at least one hour a day as communication. Social media usage areas; It takes place more effectively in management processes compared to education and training processes. Among the benefits of social media in school administration; Participation of the school community in the decision, cooperation with the environment and contribution to the promotion, effective communication and coordination, and rapid feedback are issues that are highly agreed upon. Negative aspects of social media; It has been determined as causing digital addiction in all respects, difficulty in controlling unqualified content, disrupting the learning climate, and preparing the ground for conflicts among school stakeholders. As a result of the research, legal regulations are needed on the use of social media in school management, and the communication process, one of the management processes, gains importance compared to other processes. In this respect, institutional practices should be given enough place in school management, especially the education and training function of the school.

Kaynakça

  • Ada, S. & Baysal, Z. N. (2010). Türk Eğitim Sistemi ve Etkili Okul Yönetimi . Ankara: Pegem A Yayıncılık.
  • Acar, M. (2012). Örgütsel İletişim Etkinliği. Konya: Tür-Mav Yayınları.
  • Aspden, E., J. ve Thorpe, L., P. (2009). Where do you learn?: Tweeting to inform learn-ing space development. Educase Quarterly, 32 (1).
  • Baltacı, A. (2017). Nitel Veri Analizinde Miles-Huberman Modeli. Ahi Evran Üniversi-tesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED) 2017, Cilt 3, Sayı 1, Sayfa 1-15
  • Baltacı, A. (2018). Nitel araştırmalarda örnekleme yöntemleri ve örnek hacmi sorunsalı üzerine kavramsal bir inceleme. Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(1), 231–274.
  • Baltacı, A. (2019). Nitel araştırma süreci: Nitel bir araştırma nasıl yapılır?. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5(2), 368-388.
  • Boyd, D. M. (2008). American Teen Sociality in Networked Publics, Doktora Tezi, Berkeley Universitesi, California. Erişim Tarihi: 01.02.2020.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç Çakmak, E., Akgün, Ö.E., Karadeniz, Ş. ve Demirel, F. (2012). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi.
  • Celep, C. (2001). Eğitimde Örgütsel Adanma ve Öğretmenler. Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Campbell, R. F. & Gregg, R. T. (1957). Administrative Behavior in Education, New York, Harper & Brothers.
  • Cox, D. & McLeod, S. (2014). Social media strategies for school principals. NASSP Bulletin, 98(1), 5-25.
  • Creswell, J.W. (2007). Nitel araştırma ve araştırma tasarımı: Beş yaklaşım arasından seçim yapma. BinOaks, CA: Sage Yayınları.
  • Creswell, J.W. (2015). Research Desing: Nitel, nicel ve karma yöntem yaklaşımları. Ankara: Eğiten Kitap. Çelik, V. (2012). Eğitimsel Liderlik. Ankara: Pegem Akademi.
  • Çetinkaya, L. (2019). The usage of social network services in school management and their effects. World Journal on Educational Technology: Current Issues. 11(1), 116–127.
  • Çınar, O. (2010). Okul Müdürlerinin İletişim Sürecindeki Etkililiği. Dumlupınar Üniver-sitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 26, 267-276.
  • Dağ, İ. (2014). Etkili İletişimin Eğitim Yönetiminde Rolü. Journal of Qafqaz University- Philology and Pedagogy, 2 (2). 199-214.
  • Diebold, F. X. (2013). ‘Big Data’ Dynamic Factor Models for Macroeconomic Meas-urement and Forecasting. M. Dewatripont, L. P. Hansen ve S. J. Turnovsky (Ed.), Volume III (115-122) Cambridge, United Kingdom: Cambridge Universi-ty Press.
  • Ege, B. (2013). Rastlantının Bittiği Yer Big Data. Bilim ve Teknik, 550, 22-26.
  • Ekici, M.& Kıyıcı, M. (2012). Sosyal ağların eğitim bağlamında kullanımı. Uşak Ün-iversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 5(2), 156-167.
  • Erçetin, Ş. & Menteşe, M.(2012).“ What Is Happening To The Students On Social Me-dia?” Humanity and Social Sciences Journal, 7, ss.104-109.
  • Fırat, S., Başbay, M., Başbay, A. (2015). Öğrenme-Öğretme Sürecinde Sosyal Medya Kullanımı. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11 (2), 418-431.
  • Gahi, Y., Guennoun, M. ve Mouftah, H. T. (2016). Big Data Analytics: Security and Privacy Challenges. 2016 IEEE Symposium on Computers and Communication (ISCC), Messina, Italy, 952-957. https://ieeexplore.ieee.org/document/7543859
  • Geray, H. (2003). İletişim ve Teknoloji. Uluslararası Birikim Düzeninde Yeni Medya Politikaları. İstanbul: Ütopya Yayınları.
  • Güçlü, M. (2017). Örgütsel İletişim: Eğitim Kurumlarındaki Yeri ve Önemi Açısından Bir Değerlendirme. Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society Researches ISSN:2528-9527 E-ISSN : 2528-9535 http://opusjournal.net
  • Gürsel, M. (1997). Okul Yönetimi, Konya: Mikro-Basım Yayım-Dağıtım.
  • İletişim Başkanlığı, (2018). Türkiye Cumhuriyeti İletişim Başkanlığı Sosyal Medya Kullanım Kılavuzu. ttps://www.iletisim.gov.tr/uploads/docs/SosyalMedyaKullanimKilavuzu.pdf
  • Kabadayı, A. (2006). Analyzing Preschool Student Teachers’ and Their Cooperating-Teachers’ Attitudes towards the Use of Educational Technology. The Turkish Online Journal educational Technology – TOJET, , 5(4),
  • Kasey, P, Marybeth, Y.(2016). Principals’ Perspectives on Social Media in Schools. The Journal of Social Media in Society 5(2). 134-167.
  • Kıran, Ö. (2020). Temel yaklaşımlar açısından medya okuryazarlığı eğitimi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39(3) 100. Yıl Eğitim Sempozyumu Özel Sayı, 233-248. DOI: 10.7822/omuefd.742814
  • Koetting, J. (1984). Foundations of Naturalistic Inquiry: Developing a Theory Base for Understanding Individual Interpretations of Reality. Dallas: Association for Educational Communications and Technology.
  • Marshall, M. N. (1996). Sampling For Qualitative Research. Family Practice, 13(6), 522-526.
  • Menteşe, M. (2013). Sosyal medya ortam ve araçlarının eğitimde kullanımına ilişkin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri. (Yayımlanmamış YL Tezi). Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Neuman, W. L. & Robson, K. (2014). Basics of social research. Pearson Canada Toron-to. Nochumson, T.C. (2018). An Investıgatıon Of Elementary Schoolteachers’ Use Of Twıtter For Theır Professıonal Learnıng. Submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Doctor of Education in Teachers College, Co-lumbia University.
  • Özaslan, G. (2018). The essential meaning of self-actualization via principalship: A phenomenological study. Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi –Jornal of Qualita-tive Research in Education, 6(2), 10-25, DOI:10.14689/issn.2148-2624.1.6c2s1m.
  • Özdemir, G. (2017). İletişim ve Sosyal Medya. Servet Özdemir ve Necati Cemaloğlu (Ed). Örgütsel Davranış ve Yönetimi (s.79-88). Pegem Akademi. Ankara.
  • Özdemir, S. (2014). Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi. Ankara: Pegem Akademi
  • Özmen, F.& Aküzüm, C., Sünkür,M. & Baysal, N. (2011). Sosyal ağ sitelerinin eğitsel ortamlardaki işlevselliği. 6. International Advanced Technologies Symposium (IATS‟11), s.42-47.
  • Öztürk, M.F.&Talas, M.,(2015). Sosyal medya ve eğitim etkileşimi. Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks. 7(1). s.101-121.
  • Patton, M. Q. (2014). Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi Yayınları.
  • Powers, K. & Green, M. (2016). Principals’ Perspectives on Social Media Schools. The Journal of Social Media in Society, 5 (2), 134-168.
  • Sarsar, F., Başbay, M. & Başbay A.(2015). Öğrenme-Öğretme Sürecinde Sosyal Medya Kullanımı. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(2). s:418-431.
  • Strathdee., R., (2007). School ımprovement, pre-service teacher education and the con-struction of social networks in New Zealand and England. Journal of Education for Teaching, 33(1).
  • Şahin M, & Üstüner, M. (2018). Sosyal Medyaya İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri, Inonu University Journal of the Faculty of Education, 19(1), 335-355. DOI: 10.17679/inuefd.334250. Şişman, M. (2019). Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi. Ankara: Pegem Akadem i. Taymaz, H. (2000). Okul Yönetimi. Ankara: Pegem Yayınları.
  • Tiryakioğlu, F. & Erzurum, F. (2011). Bir Eğitim Aracı Olarak Ağların Kullanımı. 2.International Conference on New Trends in Education and Their Implications. 27-29 April, 2011 Antalya-Turkey.
  • Tonbuloğlu, İ. & İşman, A. (2014). Öğretmenlerin Sosyal Ağları Kullanım Becerilerinin İncelenmesi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, C.3. S 1.s.320-338.
  • Zaidieh, A. (2012). The Use of Social Networking in Education: Challenges and Oppor-tunities. World of Computer Science and Information Technology Journal (WCSIT) ISSN: 2221-0741Vol. 2, No. 1, 18-21
  • Yaylak, E. & İnan, S. (2018). Sosyal bilgiler öğretmenlerinin eğitimde sosyal medyanın kullanılmasına yönelik görüşlerinin incelenmesi. Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi. 3(1),2.
  • Yeşilmen, F. (2016). Okul yönetimi, örgütsel iletişim ve okul yönetiminde yönetici ve öğretmenlerden kaynaklanan sorunların incelenmesi. İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, YL Tezi. https://acikarsiv.aydin.edu.tr/xmlui/bitstream/handle/11547/2166/454540.pdf?sequence=1&isAllowed=y
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2008). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yıldırım, İ., Akan, D. & Çiftçi, M. (2018). Ortaokul müdürlerine göre okul güvenliğine yönelik tehditler ve çözüm önerileri. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 135 Aralık 2018 Cilt 20 Sayı 2 (135-156). DOI: 10.26468/trakyasobed.502187
Toplam 50 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Atila Yıldırım Bu kişi benim

İsmail Kılıç

Yayımlanma Tarihi 12 Mart 2021
Gönderilme Tarihi 16 Nisan 2020
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yıldırım, A., & Kılıç, İ. (2021). SCHOOL PRINCIPALS’ VIEWS REGARDING THE USE OF SOCIAL MEDIA IN SCHOOL MANAGEMENT: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH. International Journal of Quality in Education, 5(1), 33-54.
AMA Yıldırım A, Kılıç İ. SCHOOL PRINCIPALS’ VIEWS REGARDING THE USE OF SOCIAL MEDIA IN SCHOOL MANAGEMENT: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH. IJQE. Mart 2021;5(1):33-54.
Chicago Yıldırım, Atila, ve İsmail Kılıç. “SCHOOL PRINCIPALS’ VIEWS REGARDING THE USE OF SOCIAL MEDIA IN SCHOOL MANAGEMENT: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH”. International Journal of Quality in Education 5, sy. 1 (Mart 2021): 33-54.
EndNote Yıldırım A, Kılıç İ (01 Mart 2021) SCHOOL PRINCIPALS’ VIEWS REGARDING THE USE OF SOCIAL MEDIA IN SCHOOL MANAGEMENT: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH. International Journal of Quality in Education 5 1 33–54.
IEEE A. Yıldırım ve İ. Kılıç, “SCHOOL PRINCIPALS’ VIEWS REGARDING THE USE OF SOCIAL MEDIA IN SCHOOL MANAGEMENT: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH”, IJQE, c. 5, sy. 1, ss. 33–54, 2021.
ISNAD Yıldırım, Atila - Kılıç, İsmail. “SCHOOL PRINCIPALS’ VIEWS REGARDING THE USE OF SOCIAL MEDIA IN SCHOOL MANAGEMENT: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH”. International Journal of Quality in Education 5/1 (Mart 2021), 33-54.
JAMA Yıldırım A, Kılıç İ. SCHOOL PRINCIPALS’ VIEWS REGARDING THE USE OF SOCIAL MEDIA IN SCHOOL MANAGEMENT: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH. IJQE. 2021;5:33–54.
MLA Yıldırım, Atila ve İsmail Kılıç. “SCHOOL PRINCIPALS’ VIEWS REGARDING THE USE OF SOCIAL MEDIA IN SCHOOL MANAGEMENT: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH”. International Journal of Quality in Education, c. 5, sy. 1, 2021, ss. 33-54.
Vancouver Yıldırım A, Kılıç İ. SCHOOL PRINCIPALS’ VIEWS REGARDING THE USE OF SOCIAL MEDIA IN SCHOOL MANAGEMENT: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH. IJQE. 2021;5(1):33-54.