Derin ve uzun süreli bir medya geçişi anında yaşıyoruz: medya endüstrilerinin işlettiği veya tüketicilerin medya içeriğini şuursuzca tükettikleri eski senaryolar yeniden yazılmaktadır. Bu değişiklikler ortaya çıktıkça, medya endüstrileriyle medya kitleleri arasındaki akademik araştırmalar arasındaki tarihsel bölünme üzerinde çalışmalıyız. Medya şirketleri, tüketicileriyle nasıl bir ilişki kurduklarını anlamadıklarında artık anlamlı bir şekilde incelenemezler. Aynı şekilde, tüketiciler, izleyiciler, hayran toplulukları, kullanıcılar, onlara ne istediğinizi söylerler, içinde çalıştıkları ekonomik ve teknolojik bağlamları daha iyi anlamadan artık anlamlı bir şekilde anlaşılamazlar. Yakınsamanın bu özel yazısında yer alan makaleler, her biri kendi yolunda, endüstri çalışmaları ile izleyici araştırması arasındaki yakınlaşmayı temsil etmektedir.
yakınsama kültürü medya çalışmaları hayran toplulukları homojenleştirici kültür izleyici araştırmaları
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Çeviri |
Çevirmenler | |
Yayımlanma Tarihi | 7 Şubat 2022 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2021 Cilt: 8 Sayı: 2 |