Kaynakların giderek daha sınırlı hale geldiği dünyamızda, şirketlerin sürdürülebilir uygulamalarda bulunması hayati bir öneme sahiptir. Sürdürülebilirliği iş modellerine entegre eden şirketler, yalnızca sürdürülebilir bir geleceğe katkıda bulunmakla kalmaz, aynı zamanda kurumsal sosyal sorumluluk açısından bir emsal oluşturarak sektörlerindeki diğer şirketlerin de davranışlarını pozitif yönde etkiler. Yapı Kredi’nin Sürdürülebilir Tercih Programı (STEP), sürdürülebilir bankacılık alanında önemli bir girişim olarak ortaya çıkarak daha iyi bir gelecek için sürdürülebilirlik kültürünü ve bilincini yaygınlaştırmayı hedeflemektedir. STEP’in teorik çerçevesi, davranışsal ekonomi, kurumsal sosyal sorumluluk ve sürdürülebilir bankacılık ilkelerine dayanmaktadır. Tasarımı ise oyunlaştırma modeli üzerine kuruludur. Bu makale, STEP uygulamasının kuramsal temeli, oyunlaştırma özellikleri, sosyal medya paylaşım içerikleri, kurumsal mobil uygulama entegrasyonu olmak üzere bankanın konuya çok yönlü yaklaşımını betimsel analiz yöntemiyle derinlemesine incelemektedir ve bankacılık uygulamalarının çevresel sürdürülebilirliğe yönelik toplumsal değişimi katalize etme potansiyelini ortaya koyan olumlu bir vaka analizi olarak yönlendirici bilgiler sunmayı amaçlamaktadır.
sürdürülebilirlik dijital bankacılık kurumsal sosyal sorumluluk sosyal medya oyunlaştırma
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim Çalışmaları, İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 11 Haziran 2024 |
Gönderilme Tarihi | 15 Mart 2024 |
Kabul Tarihi | 22 Mayıs 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Cilt: 11 Sayı: 1 |