BibTex RIS Kaynak Göster

MÜFLİSİN, İFLASIN AÇILMASINDAN EVVEL ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA YAPTIĞI KARŞILIKLI AKİTLER

Yıl 1939, Cilt: 5 , 164 - 190, 05.09.2011
Yıl 1939, Cilt: 5 , 164 - 190, 05.09.2011
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm
Yazarlar

Max Pagenstecher Bu kişi benim

Orhan Çağıl Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Eylül 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 1939 Cilt: 5

Kaynak Göster

APA Pagenstecher, M., & Çağıl, O. (2011). MÜFLİSİN, İFLASIN AÇILMASINDAN EVVEL ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA YAPTIĞI KARŞILIKLI AKİTLER. Journal of Istanbul University Law Faculty, 5, 164-190.
AMA Pagenstecher M, Çağıl O. MÜFLİSİN, İFLASIN AÇILMASINDAN EVVEL ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA YAPTIĞI KARŞILIKLI AKİTLER. Journal of Istanbul University Law Faculty. Eylül 2011;5:164-190.
Chicago Pagenstecher, Max, ve Orhan Çağıl. “MÜFLİSİN, İFLASIN AÇILMASINDAN EVVEL ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA YAPTIĞI KARŞILIKLI AKİTLER”. Journal of Istanbul University Law Faculty 5, Eylül (Eylül 2011): 164-90.
EndNote Pagenstecher M, Çağıl O (01 Eylül 2011) MÜFLİSİN, İFLASIN AÇILMASINDAN EVVEL ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA YAPTIĞI KARŞILIKLI AKİTLER. Journal of Istanbul University Law Faculty 5 164–190.
IEEE M. Pagenstecher ve O. Çağıl, “MÜFLİSİN, İFLASIN AÇILMASINDAN EVVEL ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA YAPTIĞI KARŞILIKLI AKİTLER”, Journal of Istanbul University Law Faculty, c. 5, ss. 164–190, 2011.
ISNAD Pagenstecher, Max - Çağıl, Orhan. “MÜFLİSİN, İFLASIN AÇILMASINDAN EVVEL ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA YAPTIĞI KARŞILIKLI AKİTLER”. Journal of Istanbul University Law Faculty 5 (Eylül 2011), 164-190.
JAMA Pagenstecher M, Çağıl O. MÜFLİSİN, İFLASIN AÇILMASINDAN EVVEL ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA YAPTIĞI KARŞILIKLI AKİTLER. Journal of Istanbul University Law Faculty. 2011;5:164–190.
MLA Pagenstecher, Max ve Orhan Çağıl. “MÜFLİSİN, İFLASIN AÇILMASINDAN EVVEL ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA YAPTIĞI KARŞILIKLI AKİTLER”. Journal of Istanbul University Law Faculty, c. 5, 2011, ss. 164-90.
Vancouver Pagenstecher M, Çağıl O. MÜFLİSİN, İFLASIN AÇILMASINDAN EVVEL ÜÇÜNCÜ ŞAHISLARA YAPTIĞI KARŞILIKLI AKİTLER. Journal of Istanbul University Law Faculty. 2011;5:164-90.