BibTex RIS Kaynak Göster

Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi

Yıl 2004, Cilt: 54 Sayı: 2, 77 - , 27.09.2011

Öz

  

Yıl 2004, Cilt: 54 Sayı: 2, 77 - , 27.09.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Tekin Akgeyik Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 27 Eylül 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 54 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Akgeyik, T. (2011). Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, 54(2), 77.
AMA Akgeyik T. Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. Eylül 2011;54(2):77.
Chicago Akgeyik, Tekin. “Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 54, sy. 2 (Eylül 2011): 77.
EndNote Akgeyik T (01 Eylül 2011) Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 54 2 77.
IEEE T. Akgeyik, “Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi”, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, c. 54, sy. 2, s. 77, 2011.
ISNAD Akgeyik, Tekin. “Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 54/2 (Eylül 2011), 77.
JAMA Akgeyik T. Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. 2011;54:77.
MLA Akgeyik, Tekin. “Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, c. 54, sy. 2, 2011, s. 77.
Vancouver Akgeyik T. Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. 2011;54(2):77.