Seymen, R. (2011). Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi). İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, 49, 175-182.
AMA
Seymen R. Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi). İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. Ekim 2011;49:175-182.
Chicago
Seymen, Recep. “Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi)”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 49, Ekim (Ekim 2011): 175-82.
EndNote
Seymen R (01 Ekim 2011) Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi). İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 49 175–182.
IEEE
R. Seymen, “Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi)”, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, c. 49, ss. 175–182, 2011.
ISNAD
Seymen, Recep. “Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi)”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 49 (Ekim 2011), 175-182.
JAMA
Seymen R. Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi). İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. 2011;49:175–182.
MLA
Seymen, Recep. “Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi)”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, c. 49, 2011, ss. 175-82.
Vancouver
Seymen R. Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi). İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. 2011;49:175-82.