BibTex RIS Kaynak Göster

Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi)

Yıl 1998, Cilt: 49 , 175 - 182, 01.10.2011

Öz

  

Yıl 1998, Cilt: 49 , 175 - 182, 01.10.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Recep Seymen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Cilt: 49

Kaynak Göster

APA Seymen, R. (2011). Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi). İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, 49, 175-182.
AMA Seymen R. Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi). İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. Ekim 2011;49:175-182.
Chicago Seymen, Recep. “Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi)”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 49, Ekim (Ekim 2011): 175-82.
EndNote Seymen R (01 Ekim 2011) Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi). İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 49 175–182.
IEEE R. Seymen, “Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi)”, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, c. 49, ss. 175–182, 2011.
ISNAD Seymen, Recep. “Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi)”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 49 (Ekim 2011), 175-182.
JAMA Seymen R. Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi). İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. 2011;49:175–182.
MLA Seymen, Recep. “Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi)”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, c. 49, 2011, ss. 175-82.
Vancouver Seymen R. Bir Toplu Pazarlık Model Denemesi (Arabuluculuğun Önemi). İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. 2011;49:175-82.