BibTex RIS Kaynak Göster

YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği

Yıl 2009, Sayı: 19, 38 - 61, 27.10.2010

Öz

Günümüzde görsel medya araçları ve özellikle televizyon, insanların dış
dünyayla kurdukları ilişkilerin şekillenmesinde aktif bir rol üstlenmektedir.
Yapılan araştırmalar, bu araçların kullanımlarının yoğunluğunun izleyiciler
üzerinde bir taraftan kısa anlık duygusal tepkiler oluşturabilirken, diğer taraftan da
hayata yaklaşımlarını değiştirebilecek seviyede uzun süreli etkilerde de
bulunabildiğini göstermektedir. Bu uzun vadeli etkilenmenin bir eğitim şekli
olarak nasıl tanımlanabileceğini ve televizyonun yaygın din eğitimindeki yerini
inceleyen araştırmamız konuyu, "eğitim ve iletişim arasındaki ilişki", "eğitimin
bir iletişim şekli olarak algılanması" ve "televizyonun yaygın din eğitimi araçları
arasındaki yeri" olmak üzere üç bölümde ele almaktadır.

Yıl 2009, Sayı: 19, 38 - 61, 27.10.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ayşe Zişan Furat

Yayımlanma Tarihi 27 Ekim 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Sayı: 19

Kaynak Göster

APA Furat, A. Z. (2010). YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology(19), 38-61.
AMA Furat AZ. YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology. Ekim 2010;(19):38-61.
Chicago Furat, Ayşe Zişan. “YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği”. Journal of Istanbul University Faculty of Theology, sy. 19 (Ekim 2010): 38-61.
EndNote Furat AZ (01 Ekim 2010) YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology 19 38–61.
IEEE A. Z. Furat, “YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği”, Journal of Istanbul University Faculty of Theology, sy. 19, ss. 38–61, Ekim 2010.
ISNAD Furat, Ayşe Zişan. “YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği”. Journal of Istanbul University Faculty of Theology 19 (Ekim 2010), 38-61.
JAMA Furat AZ. YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology. 2010;:38–61.
MLA Furat, Ayşe Zişan. “YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği”. Journal of Istanbul University Faculty of Theology, sy. 19, 2010, ss. 38-61.
Vancouver Furat AZ. YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology. 2010(19):38-61.