Yıl 2009, Cilt 0 , Sayı 19, Sayfalar 38 - 61 2010-10-27

YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği

Ayşe Zişan FURAT [1]


Günümüzde görsel medya araçları ve özellikle televizyon, insanların dış dünyayla kurdukları ilişkilerin şekillenmesinde aktif bir rol üstlenmektedir. Yapılan araştırmalar, bu araçların kullanımlarının yoğunluğunun izleyiciler üzerinde bir taraftan kısa anlık duygusal tepkiler oluşturabilirken, diğer taraftan da hayata yaklaşımlarını değiştirebilecek seviyede uzun süreli etkilerde de bulunabildiğini göstermektedir. Bu uzun vadeli etkilenmenin bir eğitim şekli olarak nasıl tanımlanabileceğini ve televizyonun yaygın din eğitimindeki yerini inceleyen araştırmamız konuyu, "eğitim ve iletişim arasındaki ilişki", "eğitimin bir iletişim şekli olarak algılanması" ve "televizyonun yaygın din eğitimi araçları arasındaki yeri" olmak üzere üç bölümde ele almaktadır.
Din ve Medya, Din Eğitimi, Görsel Medya, iletişim, Dini Yayıncılık
Birincil Dil tr
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yazar: Ayşe Zişan FURAT

Tarihler

Yayımlanma Tarihi : 27 Ekim 2010

Bibtex @ { iuilah10811, journal = {Journal of Istanbul University Faculty of Theology}, issn = {1303-5746}, address = {}, publisher = {İstanbul Üniversitesi}, year = {2010}, volume = {0}, pages = {38 - 61}, doi = {}, title = {YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği}, key = {cite}, author = {Furat, Ayşe Zişan} }
APA Furat, A . (2010). YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği . Journal of Istanbul University Faculty of Theology , 0 (19) , 38-61 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/iuilah/issue/959/10811
MLA Furat, A . "YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği" . Journal of Istanbul University Faculty of Theology 0 (2010 ): 38-61 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/iuilah/issue/959/10811>
Chicago Furat, A . "YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği". Journal of Istanbul University Faculty of Theology 0 (2010 ): 38-61
RIS TY - JOUR T1 - YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği AU - Ayşe Zişan Furat Y1 - 2010 PY - 2010 N1 - DO - T2 - Journal of Istanbul University Faculty of Theology JF - Journal JO - JOR SP - 38 EP - 61 VL - 0 IS - 19 SN - 1303-5746- M3 - UR - Y2 - 2021 ER -
EndNote %0 İstanbul Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği %A Ayşe Zişan Furat %T YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği %D 2010 %J Journal of Istanbul University Faculty of Theology %P 1303-5746- %V 0 %N 19 %R %U
ISNAD Furat, Ayşe Zişan . "YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği". Journal of Istanbul University Faculty of Theology 0 / 19 (Ekim 2010): 38-61 .
AMA Furat A . YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology. 2010; 0(19): 38-61.
Vancouver Furat A . YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği. Journal of Istanbul University Faculty of Theology. 2010; 0(19): 38-61.
IEEE A. Furat , "YAYGIN DİN EĞİTİMİNDE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARININ YERİ: Televizyon Örneği", Journal of Istanbul University Faculty of Theology, c. 0, sayı. 19, ss. 38-61, Eki. 2010