BibTex RIS Kaynak Göster

Product Positioning Strategy In Marketing Management

Yıl 2009, Cilt: 5 Sayı: 2, 98 - 110, 01.07.2009

Öz

PAZARLAMA YÖNETİMİNDE ÜRÜN KONUMLADIRMA STRATEJİSİ

Yıl 2009, Cilt: 5 Sayı: 2, 98 - 110, 01.07.2009

Öz

Küreselleşen ve sürekli gelişen günümüz ekonomilerinde işletmeler arasında rekabet
hızla artmakta Pazar payı daralmakta ve şirketler yeni pazarlar elde etmek için tüketici
davranış ve algılamalarına yönelik yeni ürünler konumlandırarak rakiplerine üstünlük ve
farkındalık yaratmaya çalışmaktadırlar. Bu kapsamda, pazarlama yönetiminde ürün
konumlandırma stratejisi ortaya çıkmış olup halen şirketler bu strateji üzerine çalışmalar
yapmaktadırlar. Bu araştırmada ürün konumlandırma stratejisi üzerinde durulmuş ve
konuya ilişkin örnekler verilmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mustafa Karadeniz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Karadeniz, M. . (2009). PAZARLAMA YÖNETİMİNDE ÜRÜN KONUMLADIRMA STRATEJİSİ. Journal of Naval Sciences and Engineering, 5(2), 98-110.