Küreselleşen ve sürekli gelişen günümüz ekonomilerinde işletmeler arasında rekabet
hızla artmakta Pazar payı daralmakta ve şirketler yeni pazarlar elde etmek için tüketici
davranış ve algılamalarına yönelik yeni ürünler konumlandırarak rakiplerine üstünlük ve
farkındalık yaratmaya çalışmaktadırlar. Bu kapsamda, pazarlama yönetiminde ürün
konumlandırma stratejisi ortaya çıkmış olup halen şirketler bu strateji üzerine çalışmalar
yapmaktadırlar. Bu araştırmada ürün konumlandırma stratejisi üzerinde durulmuş ve
konuya ilişkin örnekler verilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 5 Sayı: 2 |