BibTex RIS Kaynak Göster

The Importance Of Retail Site Selection In Marketing Management And Hypothetical Approaches Used In Site Selection

Yıl 2009, Cilt: 5 Sayı: 3, 79 - 90, 25.03.2016

Öz

Kaynakça

  • LEVY & WEITZ, 2001. Retaılıng Management, 4 th edition, McGraw-Hill, New York, P. 259.
  • AYDIN K.,2005, Perakende Yönetimin Temelleri, 1. Basım, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, P.103-104-157-158.
  • HAND H.H.,DUNKELBERG J.S.,SİNEATH W.P., ‘‘Economic Feasibility Analysis For Retail Locations’’, Journal Of Small Business Management, Jul.1979,Vol.17, Issue 3, P.29.
  • DUNNE P. & LUSCH R.,Retailing, 3 rd edition, Dryden Press, Orlando, P. 249.
  • BERMAN B. & EVANS J.R., Retail Management, 8 th edition, Prentice Hall, New Jersey, P. 318-348,349.
  • TEK Ö.B.,1999, Pazarlama İlkeleri, Beta Yayınları, 8. Baskı, İstanbul, P. 617-619.
  • SULLIVAN M. & ADCOCK D., 2002, Retail Marketing, 1 st edition, Thomson, Cornwall, P. 97.

PAZARLAMA YÖNETİMİNDE PERAKENDE YER SEÇİMİNİN ÖNEMİ VE YER SEÇİMİNDE KULLANILAN KURAMSAL YAKLAŞIMLAR

Yıl 2009, Cilt: 5 Sayı: 3, 79 - 90, 25.03.2016

Öz

Pazarlama yönetiminde perakende yer seçimi çok stratejik ve geri
dönülmesi çok zor bir karardır. İşletmeler yer seçiminde nüfus, ekonomik ve
seçilecek yerin rekabet edebilme özelliklerine göre çok hassas karar almak
durumundadırlar. Büyük süpermarketlerin ülkemiz pazarına girmeleriyle
birlikte mevcut alışveriş merkezlerinin sayısında artış meydana gelmiştir.
Bu çalışmada, işletmelerin perakende yer seçiminde dikkat etmeleri gereken
hususlar ve uygulamada kullanılan kuramsal yaklaşımlara değinilmiştir.

Kaynakça

  • LEVY & WEITZ, 2001. Retaılıng Management, 4 th edition, McGraw-Hill, New York, P. 259.
  • AYDIN K.,2005, Perakende Yönetimin Temelleri, 1. Basım, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, P.103-104-157-158.
  • HAND H.H.,DUNKELBERG J.S.,SİNEATH W.P., ‘‘Economic Feasibility Analysis For Retail Locations’’, Journal Of Small Business Management, Jul.1979,Vol.17, Issue 3, P.29.
  • DUNNE P. & LUSCH R.,Retailing, 3 rd edition, Dryden Press, Orlando, P. 249.
  • BERMAN B. & EVANS J.R., Retail Management, 8 th edition, Prentice Hall, New Jersey, P. 318-348,349.
  • TEK Ö.B.,1999, Pazarlama İlkeleri, Beta Yayınları, 8. Baskı, İstanbul, P. 617-619.
  • SULLIVAN M. & ADCOCK D., 2002, Retail Marketing, 1 st edition, Thomson, Cornwall, P. 97.
Toplam 7 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mustafa Karadeniz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 25 Mart 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 5 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Karadeniz, M. . (2016). PAZARLAMA YÖNETİMİNDE PERAKENDE YER SEÇİMİNİN ÖNEMİ VE YER SEÇİMİNDE KULLANILAN KURAMSAL YAKLAŞIMLAR. Journal of Naval Sciences and Engineering, 5(3), 79-90.