BibTex RIS Kaynak Göster

REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR

Yıl 2010, Cilt: 17 Sayı: 17, 214 - 227, 01.07.2010

Öz

 

Kaynakça

  • Eren, E. (1998). Örgütsel Davranış ve Yönetim Psikolojisi. İstanbul: Beta Yayıncılık.
Yıl 2010, Cilt: 17 Sayı: 17, 214 - 227, 01.07.2010

Öz

Kaynakça

  • Eren, E. (1998). Örgütsel Davranış ve Yönetim Psikolojisi. İstanbul: Beta Yayıncılık.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Konular Dilbilim
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ayşen Akyüz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 17 Sayı: 17

Kaynak Göster

APA Akyüz, A. (2010). REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR. Marmara İletişim Dergisi, 17(17), 214-227.
AMA Akyüz A. REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR. MİD. Temmuz 2010;17(17):214-227.
Chicago Akyüz, Ayşen. “REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR”. Marmara İletişim Dergisi 17, sy. 17 (Temmuz 2010): 214-27.
EndNote Akyüz A (01 Temmuz 2010) REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR. Marmara İletişim Dergisi 17 17 214–227.
IEEE A. Akyüz, “REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR”, MİD, c. 17, sy. 17, ss. 214–227, 2010.
ISNAD Akyüz, Ayşen. “REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR”. Marmara İletişim Dergisi 17/17 (Temmuz 2010), 214-227.
JAMA Akyüz A. REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR. MİD. 2010;17:214–227.
MLA Akyüz, Ayşen. “REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR”. Marmara İletişim Dergisi, c. 17, sy. 17, 2010, ss. 214-27.
Vancouver Akyüz A. REKLAMA YÖNELİK TUTUM: BELİRLEYİCİ FAKTÖR OLARAK İNANÇLAR. MİD. 2010;17(17):214-27.