BibTex RIS Kaynak Göster

Satisfying Customers

Yıl 1993, Cilt: 3 Sayı: 3, 199 - 204, 24.03.2014

Öz

.

Yıl 1993, Cilt: 3 Sayı: 3, 199 - 204, 24.03.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Uğur Yozgat Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 24 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1993 Cilt: 3 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Yozgat, U. (2014). Satisfying Customers. Marmara İletişim Dergisi, 3(3), 199-204.
AMA Yozgat U. Satisfying Customers. MİD. Mart 2014;3(3):199-204.
Chicago Yozgat, Uğur. “Satisfying Customers”. Marmara İletişim Dergisi 3, sy. 3 (Mart 2014): 199-204.
EndNote Yozgat U (01 Mart 2014) Satisfying Customers. Marmara İletişim Dergisi 3 3 199–204.
IEEE U. Yozgat, “Satisfying Customers”, MİD, c. 3, sy. 3, ss. 199–204, 2014.
ISNAD Yozgat, Uğur. “Satisfying Customers”. Marmara İletişim Dergisi 3/3 (Mart 2014), 199-204.
JAMA Yozgat U. Satisfying Customers. MİD. 2014;3:199–204.
MLA Yozgat, Uğur. “Satisfying Customers”. Marmara İletişim Dergisi, c. 3, sy. 3, 2014, ss. 199-04.
Vancouver Yozgat U. Satisfying Customers. MİD. 2014;3(3):199-204.