BibTex RIS Kaynak Göster

Borsa'da Kamuoyunu Aydınlatmanın Önemi ve Basın

Yıl 1994, Cilt: 7 Sayı: 7, 105 - 112, 01.04.2014

Öz

.

Yıl 1994, Cilt: 7 Sayı: 7, 105 - 112, 01.04.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Şevket Sayılgan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 7 Sayı: 7

Kaynak Göster

APA Sayılgan, Ş. (2014). Borsa’da Kamuoyunu Aydınlatmanın Önemi ve Basın. Marmara İletişim Dergisi, 7(7), 105-112.
AMA Sayılgan Ş. Borsa’da Kamuoyunu Aydınlatmanın Önemi ve Basın. MİD. Nisan 2014;7(7):105-112.
Chicago Sayılgan, Şevket. “Borsa’da Kamuoyunu Aydınlatmanın Önemi Ve Basın”. Marmara İletişim Dergisi 7, sy. 7 (Nisan 2014): 105-12.
EndNote Sayılgan Ş (01 Nisan 2014) Borsa’da Kamuoyunu Aydınlatmanın Önemi ve Basın. Marmara İletişim Dergisi 7 7 105–112.
IEEE Ş. Sayılgan, “Borsa’da Kamuoyunu Aydınlatmanın Önemi ve Basın”, MİD, c. 7, sy. 7, ss. 105–112, 2014.
ISNAD Sayılgan, Şevket. “Borsa’da Kamuoyunu Aydınlatmanın Önemi Ve Basın”. Marmara İletişim Dergisi 7/7 (Nisan 2014), 105-112.
JAMA Sayılgan Ş. Borsa’da Kamuoyunu Aydınlatmanın Önemi ve Basın. MİD. 2014;7:105–112.
MLA Sayılgan, Şevket. “Borsa’da Kamuoyunu Aydınlatmanın Önemi Ve Basın”. Marmara İletişim Dergisi, c. 7, sy. 7, 2014, ss. 105-12.
Vancouver Sayılgan Ş. Borsa’da Kamuoyunu Aydınlatmanın Önemi ve Basın. MİD. 2014;7(7):105-12.