Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Marmara İletişim Dergisi
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi
Yıl 1994
, Cilt: 7 Sayı: 7, 309 - 316, 01.04.2014
Funda S. Gün
Öz
.
Anahtar Kelimeler
-
Yıl 1994
, Cilt: 7 Sayı: 7, 309 - 316, 01.04.2014
Funda S. Gün
Öz
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Makaleler
Yazarlar
Funda S. Gün
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
1 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı
Yıl 1994 Cilt: 7 Sayı: 7
Kaynak Göster
APA
Gün, F. S. (2014). Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. Marmara İletişim Dergisi, 7(7), 309-316.
AMA
Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. MİD. Nisan 2014;7(7):309-316.
Chicago
Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”. Marmara İletişim Dergisi 7, sy. 7 (Nisan 2014): 309-16.
EndNote
Gün FS (01 Nisan 2014) Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. Marmara İletişim Dergisi 7 7 309–316.
IEEE
F. S. Gün, “Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”,
MİD
, c. 7, sy. 7, ss. 309–316, 2014.
ISNAD
Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”.
Marmara İletişim Dergisi
7/7 (Nisan 2014), 309-316.
JAMA
Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi.
MİD
. 2014;7:309–316.
MLA
Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”. Marmara İletişim Dergisi, c. 7, sy. 7, 2014, ss. 309-16.
Vancouver
Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. MİD. 2014;7(7):309-16.
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 5 Sayı: 5
Cilt: 6 Sayı: 6
Cilt: 7 Sayı: 7
Cilt: 8 Sayı: 8
Cilt: 10 Sayı: 10
Bu eser
Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı
ile lisanslanmıştır.