BibTex RIS Kaynak Göster

Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi

Yıl 1994, Cilt: 7 Sayı: 7, 309 - 316, 01.04.2014

Öz

.

Yıl 1994, Cilt: 7 Sayı: 7, 309 - 316, 01.04.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Funda S. Gün Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 7 Sayı: 7

Kaynak Göster

APA Gün, F. S. (2014). Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. Marmara İletişim Dergisi, 7(7), 309-316.
AMA Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. MİD. Nisan 2014;7(7):309-316.
Chicago Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”. Marmara İletişim Dergisi 7, sy. 7 (Nisan 2014): 309-16.
EndNote Gün FS (01 Nisan 2014) Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. Marmara İletişim Dergisi 7 7 309–316.
IEEE F. S. Gün, “Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”, MİD, c. 7, sy. 7, ss. 309–316, 2014.
ISNAD Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”. Marmara İletişim Dergisi 7/7 (Nisan 2014), 309-316.
JAMA Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. MİD. 2014;7:309–316.
MLA Gün, Funda S. “Halkla İlişkiler Ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi”. Marmara İletişim Dergisi, c. 7, sy. 7, 2014, ss. 309-16.
Vancouver Gün FS. Halkla İlişkiler ve Üretici - Tüketici İlişkisinde Kalite Yönetimi. MİD. 2014;7(7):309-16.