Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Marmara İletişim Dergisi
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler
Yıl 1995
, Cilt: 9 Sayı: 9, 25 - 32, 05.04.2014
Funda Gün
Öz
.
Anahtar Kelimeler
-
Yıl 1995
, Cilt: 9 Sayı: 9, 25 - 32, 05.04.2014
Funda Gün
Öz
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Makaleler
Yazarlar
Funda Gün
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
5 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı
Yıl 1995 Cilt: 9 Sayı: 9
Kaynak Göster
APA
Gün, F. (2014). İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. Marmara İletişim Dergisi, 9(9), 25-32.
AMA
Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. MİD. Nisan 2014;9(9):25-32.
Chicago
Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”. Marmara İletişim Dergisi 9, sy. 9 (Nisan 2014): 25-32.
EndNote
Gün F (01 Nisan 2014) İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. Marmara İletişim Dergisi 9 9 25–32.
IEEE
F. Gün, “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler”,
MİD
, c. 9, sy. 9, ss. 25–32, 2014.
ISNAD
Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”.
Marmara İletişim Dergisi
9/9 (Nisan 2014), 25-32.
JAMA
Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler.
MİD
. 2014;9:25–32.
MLA
Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”. Marmara İletişim Dergisi, c. 9, sy. 9, 2014, ss. 25-32.
Vancouver
Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. MİD. 2014;9(9):25-32.
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 11 Sayı: 11
Cilt: 12 Sayı: 12
Cilt: 9 Sayı: 9
Cilt: 13 Sayı: 13
Cilt: 14 Sayı: 14
Bu eser
Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı
ile lisanslanmıştır.