BibTex RIS Kaynak Göster

İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler

Yıl 1995, Cilt: 9 Sayı: 9, 25 - 32, 05.04.2014

Öz

.

Yıl 1995, Cilt: 9 Sayı: 9, 25 - 32, 05.04.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Funda Gün Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 9 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Gün, F. (2014). İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. Marmara İletişim Dergisi, 9(9), 25-32.
AMA Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. MİD. Nisan 2014;9(9):25-32.
Chicago Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”. Marmara İletişim Dergisi 9, sy. 9 (Nisan 2014): 25-32.
EndNote Gün F (01 Nisan 2014) İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. Marmara İletişim Dergisi 9 9 25–32.
IEEE F. Gün, “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler”, MİD, c. 9, sy. 9, ss. 25–32, 2014.
ISNAD Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”. Marmara İletişim Dergisi 9/9 (Nisan 2014), 25-32.
JAMA Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. MİD. 2014;9:25–32.
MLA Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”. Marmara İletişim Dergisi, c. 9, sy. 9, 2014, ss. 25-32.
Vancouver Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. MİD. 2014;9(9):25-32.