Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Marmara İletişim Dergisi
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları
Yıl 1999
, Cilt: 10 Sayı: 10, 67 - 78, 05.04.2014
Funda S. Gün
Öz
.
Anahtar Kelimeler
-
Yıl 1999
, Cilt: 10 Sayı: 10, 67 - 78, 05.04.2014
Funda S. Gün
Öz
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Makaleler
Yazarlar
Funda S. Gün
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
5 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı
Yıl 1999 Cilt: 10 Sayı: 10
Kaynak Göster
APA
Gün, F. S. (2014). Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. Marmara İletişim Dergisi, 10(10), 67-78.
AMA
Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. MİD. Nisan 2014;10(10):67-78.
Chicago
Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi 10, sy. 10 (Nisan 2014): 67-78.
EndNote
Gün FS (01 Nisan 2014) Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. Marmara İletişim Dergisi 10 10 67–78.
IEEE
F. S. Gün, “Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları”,
MİD
, c. 10, sy. 10, ss. 67–78, 2014.
ISNAD
Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”.
Marmara İletişim Dergisi
10/10 (Nisan 2014), 67-78.
JAMA
Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları.
MİD
. 2014;10:67–78.
MLA
Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi, c. 10, sy. 10, 2014, ss. 67-78.
Vancouver
Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. MİD. 2014;10(10):67-78.
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 7 Sayı: 7
Cilt: 8 Sayı: 8
Cilt: 10 Sayı: 10
Cilt: 11 Sayı: 11
Cilt: 12 Sayı: 12
Bu eser
Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı
ile lisanslanmıştır.