BibTex RIS Kaynak Göster

Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları

Yıl 1999, Cilt: 10 Sayı: 10, 67 - 78, 05.04.2014

Öz

.

Yıl 1999, Cilt: 10 Sayı: 10, 67 - 78, 05.04.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Funda S. Gün Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 10 Sayı: 10

Kaynak Göster

APA Gün, F. S. (2014). Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. Marmara İletişim Dergisi, 10(10), 67-78.
AMA Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. MİD. Nisan 2014;10(10):67-78.
Chicago Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi 10, sy. 10 (Nisan 2014): 67-78.
EndNote Gün FS (01 Nisan 2014) Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. Marmara İletişim Dergisi 10 10 67–78.
IEEE F. S. Gün, “Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları”, MİD, c. 10, sy. 10, ss. 67–78, 2014.
ISNAD Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi 10/10 (Nisan 2014), 67-78.
JAMA Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. MİD. 2014;10:67–78.
MLA Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi, c. 10, sy. 10, 2014, ss. 67-78.
Vancouver Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. MİD. 2014;10(10):67-78.