BibTex RIS Kaynak Göster

Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar

Yıl 1999, Cilt: 10 Sayı: 10, 233 - 242, 05.04.2014

Öz

.

Yıl 1999, Cilt: 10 Sayı: 10, 233 - 242, 05.04.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ayşe Koncavar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 10 Sayı: 10

Kaynak Göster

APA Koncavar, A. (2014). Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar. Marmara İletişim Dergisi, 10(10), 233-242.
AMA Koncavar A. Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar. MİD. Nisan 2014;10(10):233-242.
Chicago Koncavar, Ayşe. “Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon Ya Da Tüketim Toplumu Ve Reklamlar”. Marmara İletişim Dergisi 10, sy. 10 (Nisan 2014): 233-42.
EndNote Koncavar A (01 Nisan 2014) Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar. Marmara İletişim Dergisi 10 10 233–242.
IEEE A. Koncavar, “Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar”, MİD, c. 10, sy. 10, ss. 233–242, 2014.
ISNAD Koncavar, Ayşe. “Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon Ya Da Tüketim Toplumu Ve Reklamlar”. Marmara İletişim Dergisi 10/10 (Nisan 2014), 233-242.
JAMA Koncavar A. Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar. MİD. 2014;10:233–242.
MLA Koncavar, Ayşe. “Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon Ya Da Tüketim Toplumu Ve Reklamlar”. Marmara İletişim Dergisi, c. 10, sy. 10, 2014, ss. 233-42.
Vancouver Koncavar A. Yeni Bir İletişim Süreci: Enformasyon ya da Tüketim Toplumu ve Reklamlar. MİD. 2014;10(10):233-42.