Konferans Bildirisi
BibTex RIS Kaynak Göster

Sponsorluk

Yıl 2001, Cilt: 11 Sayı: 11, 329 - 336, 05.04.2014

Öz

Sponsorluk, kurumsal iletigim karmasrnda yeni bir unsurdur. Gtivenilir etki analizlerinin olmamasr nedeniyle, pratikte krsmen de olsa, sponsorlulu baEka iletigim araglan ile kryaslamada tjnemli tereddiitler sdz konusudur. Ancak Sponsorlukta, kurulugun angajmanrnrn gapr, kurulug iletigiminde etkili araglardan biri olarak sayrlmasr gerekti[ini gtistermektedir. Sponsorluk alanrna y6nelen kuruluElar, daha gok geEitli reklam engelleri ile karqrlaEan ve bu nedenle de yeni yollarr denemeye "zorIanan"(cirnefin ttitiin endtistrisi) ve ekolojik yada politik bakrmdan tartrgrlan tirtinleri (6rne[in otomobil endiistrisi) iireten kuruluqlardr. Bu kuruluglar sponsorlu[un yardrmryla, kamunun iyi niyetini elde etrnek veya yitirilmiE olan iyi bir kurulug imajrnr yeniden kazanmak igin kuvvetlendirilmig bir ktilttirel ve sosyal sorumluluk sergilemeye gahgmaktadrrlar. 

Yıl 2001, Cilt: 11 Sayı: 11, 329 - 336, 05.04.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Dilbilim
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ayla Okay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 11 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Okay, A. (2014). Sponsorluk. Marmara İletişim Dergisi, 11(11), 329-336.
AMA Okay A. Sponsorluk. MİD. Nisan 2014;11(11):329-336.
Chicago Okay, Ayla. “Sponsorluk”. Marmara İletişim Dergisi 11, sy. 11 (Nisan 2014): 329-36.
EndNote Okay A (01 Nisan 2014) Sponsorluk. Marmara İletişim Dergisi 11 11 329–336.
IEEE A. Okay, “Sponsorluk”, MİD, c. 11, sy. 11, ss. 329–336, 2014.
ISNAD Okay, Ayla. “Sponsorluk”. Marmara İletişim Dergisi 11/11 (Nisan 2014), 329-336.
JAMA Okay A. Sponsorluk. MİD. 2014;11:329–336.
MLA Okay, Ayla. “Sponsorluk”. Marmara İletişim Dergisi, c. 11, sy. 11, 2014, ss. 329-36.
Vancouver Okay A. Sponsorluk. MİD. 2014;11(11):329-36.