BibTex RIS Kaynak Göster

Türkiye'de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları

Yıl 2007, Cilt: 12 Sayı: 12, 177 - 185, 05.04.2014

Kaynakça

  • Danrgmanlan Derneli, Rota Yayrnlan, istanbul, 1998. ilker Brgakqr, iletigim ve Halkla iliqkiler, MediaCat Yayrnlarr, Ankara, 1998. Rrdvan Bi.ilbtil, itetigim ve Etik, Ankara: Nobel yayrn Dafrtrm, 2. Baskr, 2001. www.byeqm.gov.tr www.hid.ors.tr Bkz. Halkla iligkiler Derne[i- Ekonomi Muhabirleri DernefiBiliqim Muhabirleri Derneli Ortak Deklarasyonu, 03.03.2003. www.rd.org.tr, www.rok.org.tr, 08.06.2004.
  • Mart 2004 tarihinde Duygu Asena ile yaprlan gdrtigme. Mc-Cann Erickson World Group Danrgmanr Qrnar Krhg lIe 14.04.2004 tarihinde yaprlan sriyleqi.
Yıl 2007, Cilt: 12 Sayı: 12, 177 - 185, 05.04.2014

Kaynakça

  • Danrgmanlan Derneli, Rota Yayrnlan, istanbul, 1998. ilker Brgakqr, iletigim ve Halkla iliqkiler, MediaCat Yayrnlarr, Ankara, 1998. Rrdvan Bi.ilbtil, itetigim ve Etik, Ankara: Nobel yayrn Dafrtrm, 2. Baskr, 2001. www.byeqm.gov.tr www.hid.ors.tr Bkz. Halkla iligkiler Derne[i- Ekonomi Muhabirleri DernefiBiliqim Muhabirleri Derneli Ortak Deklarasyonu, 03.03.2003. www.rd.org.tr, www.rok.org.tr, 08.06.2004.
  • Mart 2004 tarihinde Duygu Asena ile yaprlan gdrtigme. Mc-Cann Erickson World Group Danrgmanr Qrnar Krhg lIe 14.04.2004 tarihinde yaprlan sriyleqi.
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ebru Özgen Bu kişi benim

Emel Bilbil Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 12 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Özgen, E., & Bilbil, E. (2014). Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları. Marmara İletişim Dergisi, 12(12), 177-185.
AMA Özgen E, Bilbil E. Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları. MİD. Nisan 2014;12(12):177-185.
Chicago Özgen, Ebru, ve Emel Bilbil. “Türkiye’de Ulusal Basın Ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler Ve Reklamcıların Etik Sorunları”. Marmara İletişim Dergisi 12, sy. 12 (Nisan 2014): 177-85.
EndNote Özgen E, Bilbil E (01 Nisan 2014) Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları. Marmara İletişim Dergisi 12 12 177–185.
IEEE E. Özgen ve E. Bilbil, “Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları”, MİD, c. 12, sy. 12, ss. 177–185, 2014.
ISNAD Özgen, Ebru - Bilbil, Emel. “Türkiye’de Ulusal Basın Ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler Ve Reklamcıların Etik Sorunları”. Marmara İletişim Dergisi 12/12 (Nisan 2014), 177-185.
JAMA Özgen E, Bilbil E. Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları. MİD. 2014;12:177–185.
MLA Özgen, Ebru ve Emel Bilbil. “Türkiye’de Ulusal Basın Ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler Ve Reklamcıların Etik Sorunları”. Marmara İletişim Dergisi, c. 12, sy. 12, 2014, ss. 177-85.
Vancouver Özgen E, Bilbil E. Türkiye’de Ulusal Basın ile İlişkiler Kapsamında Halkla İlişkiler ve Reklamcıların Etik Sorunları. MİD. 2014;12(12):177-85.