BibTex RIS Kaynak Göster

Marka Kişiliği Yaratma Süreci ve Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma

Yıl 2009, Cilt: 14 Sayı: 14, 79 - 92, 07.04.2014

Öz

Tüketiciler genellikle markaları kendi benlikleri ile ya da birtakım ünlü kişilerle ilişkilendirebilirler. İnsan ve marka kişilikleri kavram olarak birbirlerine benzese de biçim olarak birbirlerinden farklıdırlar. Bazı kategorilerde ürünler birbirlerine çok benzediğinden ya da ürünlerin net bir fi ziksel özelliği olmadığından ayrıştırma tamamen marka kişiliği üzerinden yapılabilir. Bu makalede marka kişiliği yaratma sürecini ortaya koymak amaçlanmaktadır. Bu bağlamda marka kişiliği tanımlanmakta, marka kişiliğinin özellikleri ve önemi ortaya konmakta, marka kişiliğinin boyutları açıklanmaktadır

Kaynakça

  • UZTUĞ, F.(2003). Markan Kadar Konuş: Marka İletişimi Stratejileri. İstanbul: Mediacat Yayınları.
  • YAVUZ, E.(2004). Marka kişiliğinin Tüketici Algısına Etkisi ve Bir Uygulama. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi.
Yıl 2009, Cilt: 14 Sayı: 14, 79 - 92, 07.04.2014

Öz

Kaynakça

  • UZTUĞ, F.(2003). Markan Kadar Konuş: Marka İletişimi Stratejileri. İstanbul: Mediacat Yayınları.
  • YAVUZ, E.(2004). Marka kişiliğinin Tüketici Algısına Etkisi ve Bir Uygulama. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi.
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Tolga Dursun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 7 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 14 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Dursun, T. (2014). Marka Kişiliği Yaratma Süreci ve Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma. Marmara İletişim Dergisi, 14(14), 79-92.
AMA Dursun T. Marka Kişiliği Yaratma Süreci ve Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma. MİD. Nisan 2014;14(14):79-92.
Chicago Dursun, Tolga. “Marka Kişiliği Yaratma Süreci Ve Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma”. Marmara İletişim Dergisi 14, sy. 14 (Nisan 2014): 79-92.
EndNote Dursun T (01 Nisan 2014) Marka Kişiliği Yaratma Süreci ve Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma. Marmara İletişim Dergisi 14 14 79–92.
IEEE T. Dursun, “Marka Kişiliği Yaratma Süreci ve Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma”, MİD, c. 14, sy. 14, ss. 79–92, 2014.
ISNAD Dursun, Tolga. “Marka Kişiliği Yaratma Süreci Ve Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma”. Marmara İletişim Dergisi 14/14 (Nisan 2014), 79-92.
JAMA Dursun T. Marka Kişiliği Yaratma Süreci ve Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma. MİD. 2014;14:79–92.
MLA Dursun, Tolga. “Marka Kişiliği Yaratma Süreci Ve Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma”. Marmara İletişim Dergisi, c. 14, sy. 14, 2014, ss. 79-92.
Vancouver Dursun T. Marka Kişiliği Yaratma Süreci ve Marka Kişiliği Üzerine Bir Araştırma. MİD. 2014;14(14):79-92.