BibTex RIS Kaynak Göster

Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi

Yıl 2009, Cilt: 14 Sayı: 14, 93 - 107, 07.04.2014

Öz

Günümüzde örgütlerin kalite ve maliyet
kadar, sosyal sorumluluklara uygun hareket
etmeleri rekabet edebilmeleri için
önemli bir koşul haline gelmiştir. Sosyal sorumluluk
temelinde örgütlerin üzerine düşen sorumluluklarını yerine getirmeleri örgütün
değerini artırmaktadır. Bugün örgütlerin
tutundurma faaliyetleri çerçevesinde
kullanıldıkları bütçenin büyük bir kısmı
kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarına harcanmaktadır. Bu da kampanyaların
önemini artırmakta, planlama sürecini de
önemli bir yere koymaktadır. Örgütün stratejik
kararlarından biri olan kurumsal sosyal
sorumluluk kampanyaları rekabet avantajı
yakalanması açısından iyi hazırlanmış planları
gerektirmektedir.
Bu çalışma sürdürülebilir rekabet avantajı
kavramı üzerinde durmakta, kurumsal sosyal
sorumluluk kampanyalarının rekabet
edebilirlikle olan ilişkisine değinerek planlama
sürecinin önemine vurgu yapmaktadır.

Kaynakça

  • Kotler, Philip ve Lee, Nancy (2007). Kamu Sektöründe Pazarlama, Kamu Kuruluşlarını Performansını Geliştirmek İçin Bir Yol Haritası. Çev., Zeynep Kökkaya Chalar. İstanbul: MediaCat.
  • Lantos, Geoffrey P.(2001). “The Boundaries of Strategic Corporate Social Responsibility” http://faculty.stonehill.edu/glantos/Lantos1/PDF_Folder/ Pub_arts_pdf/Strategic%20CSR.pdf
Yıl 2009, Cilt: 14 Sayı: 14, 93 - 107, 07.04.2014

Öz

Kaynakça

  • Kotler, Philip ve Lee, Nancy (2007). Kamu Sektöründe Pazarlama, Kamu Kuruluşlarını Performansını Geliştirmek İçin Bir Yol Haritası. Çev., Zeynep Kökkaya Chalar. İstanbul: MediaCat.
  • Lantos, Geoffrey P.(2001). “The Boundaries of Strategic Corporate Social Responsibility” http://faculty.stonehill.edu/glantos/Lantos1/PDF_Folder/ Pub_arts_pdf/Strategic%20CSR.pdf
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Belma Fırlar Bu kişi benim

Bengü Çolakoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 7 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 14 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Fırlar, B., & Çolakoğlu, B. (2014). Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi. Marmara İletişim Dergisi, 14(14), 93-107.
AMA Fırlar B, Çolakoğlu B. Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi. MİD. Nisan 2014;14(14):93-107.
Chicago Fırlar, Belma, ve Bengü Çolakoğlu. “Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Ve Planlama Sürecinin Önemi”. Marmara İletişim Dergisi 14, sy. 14 (Nisan 2014): 93-107.
EndNote Fırlar B, Çolakoğlu B (01 Nisan 2014) Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi. Marmara İletişim Dergisi 14 14 93–107.
IEEE B. Fırlar ve B. Çolakoğlu, “Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi”, MİD, c. 14, sy. 14, ss. 93–107, 2014.
ISNAD Fırlar, Belma - Çolakoğlu, Bengü. “Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Ve Planlama Sürecinin Önemi”. Marmara İletişim Dergisi 14/14 (Nisan 2014), 93-107.
JAMA Fırlar B, Çolakoğlu B. Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi. MİD. 2014;14:93–107.
MLA Fırlar, Belma ve Bengü Çolakoğlu. “Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Ve Planlama Sürecinin Önemi”. Marmara İletişim Dergisi, c. 14, sy. 14, 2014, ss. 93-107.
Vancouver Fırlar B, Çolakoğlu B. Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi. MİD. 2014;14(14):93-107.