İşletmeler kendi amaçlarına ulaşmaya çalışırken, kendisiyle ilgili ve kendi dışındaki faktörlerin (paydaş) de beklentilerine ve sosyal taleplerine cevap vermek zorundadırlar.
Bu çalışmada, işletmelernin hangi paydaşlarla etkileşim içinde olduğu ve bunları sosyal sorumluluk bilinci çerçevesinde memnun etmenin kurum için önemi vurgulanmaya çalışılmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Mart 2014 |
Gönderilme Tarihi | 4 Mart 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Cilt: 19 Sayı: 1 |
Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.