BibTex RIS Kaynak Göster

ALGILANAN İŞ GÜÇLÜĞÜ İŞ DEĞİŞTİRME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE OTEL İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2011, Cilt: 4 Sayı: 52, 75 - 84, 01.05.2011

Kaynakça

  • Açıkalın, A. (1994), Çağdaş Örgütlerde İnsan Kaynağının Yönetimi, Personel Eğitim Merkezi (PEGEM) Yayın No: 7, Ankara.
  • Baron, R. ve J. Rodin (1978), Perceived con- trol and crowding stress, İçinde: A. Baum, Singer, J. & Valine, S. (Eds.), Advances in Environ- mental Psychology. Hillsdale, NJ: Lawrence Erl- baum Associates, s.145-190.
  • Bingöl, D. (1997), Personel Yönetimi, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., Üçüncü Baskı, İstan- bul.
  • Dodd, N.G., Gangster, D.C. (1996), The in- teractive effects of variety, autonomy, and feed- back on attitudes and performance, Journal of Organizational Behavior. Jul., 17(4):329-347.
  • Erdoğan, İ. (1991), İşletme Yönetiminde Ör- gütsel Davranış, İstanbul Üniversitesi İşletme Fak. Yay. No: 266, İşletme İktisadı Enstitü Yayın No: 158, 2. Baskı, İstanbul.
  • Erdoğan, İ. (1994), İşletmelerde Davranış, Beta Yayınevi, 4. Baskı, İstanbul.
  • Eren, E. (2000), Örgütsel Davranış ve Yöne- tim Psikolojisi. Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 6. Baskı, İstanbul.
  • Eren, E. (2004), Yönetim ve Organizasyon, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 8. Baskı, İstan- bul.
  • Erkan, N. (2000), “Ergonomi“, MPM, s.132.
  • Eroğlu, F. (2000), Davranış Bilimleri. Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 5. Baskı, İstanbul.
  • Geylan, R. (2000), Personel Yönetimi, Birlik Yayınları, Eskişehir.
  • Halis, M. (2007), İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin İşgüçlüklerinin Ör- gütsel Bağlılıklarına Etkilerinin İncelenmesi, Ga- ziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
  • Hınrıchs, J. R. (1980), Controlling Absentee- ism and Turnover, Work İn America Institute Inc., New York.
  • Ivancevich, J.M. ve Smith, S. (1981), “Identi- fication and analyses of job difficulty dimensions an empirical study”, Ergonomics, Sayı: 24, 651- 363.
  • Küçükaslan, A. (1994), İstanbul telefon baş- müdürlüğünde çalışan telefon operatörlerinin stres-iş doyumu ilişkisinin incelenmesi. İstanbul: M.Ü.,S.B.E., Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, ss. 20–29.
  • Laville, A. (1981), L’ergonomie, Presses Universitaires de France, Paris.
  • Oluç; M. (1978). İşletme Organizasyonu ve Yönetimi, İstanbul, Duran Ofset, s.126.
  • Şimşek, M. Ş., Akgemci, T. ve Çelik, A. (2001), Davranış Bilimlerine Giriş ve Örgütsel Davranış, Nobel Yayın Dağıtım, 4. Baskı, Ankara.
  • Yalçın, S. (2002), Personel Yönetimi, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul.
  • Yüksel, İ. (1997), İş Gücü Boyutlarının Belirlenmesi ve Çok Boyutlu İstatistiksel Analiz, Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Yüksel, Ö. (2000), İnsan Kaynakları Yönetimi, Gazi Kitabevi, Ankara.
Toplam 21 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA53FZ85MY
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

M. Halis Bu kişi benim

Z. Çamlıbel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2011
Gönderilme Tarihi 1 Mayıs 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 4 Sayı: 52

Kaynak Göster

APA Halis, M., & Çamlıbel, Z. (2011). ALGILANAN İŞ GÜÇLÜĞÜ İŞ DEĞİŞTİRME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE OTEL İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA. Reforma, 4(52), 75-84.