Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ÜÇ BOYUTLU MODELLEME BİLGİSİNİN 1 UNITY PROGRAMI ÖĞRENİMİNE KATKISI

Yıl 2019, Cilt: 10 Sayı: 2, 126 - 134, 02.07.2019
https://doi.org/10.33537/sobild.2019.10.2.11

Öz

Bu araştırmada bilgisayar destekli üç boyutlu modelleme
işleminde kullanılan 3DS Max programını öğrenirken
edinilen yetilerin, (sanal ortamda 3D mekan algısı,
koordinat algısını ve üç boyutlu ortamda yönlendirme ve
yönelebilme yetisinin gelişmesinin) öğrencinin Unity 3D
programına adaptasyonu ve öğrenim sürecindeki
avantajları anlatılmıştır. Araştırmada elde edilen veriler,
genel tarama modeli çerçevesinde literatür taraması ve
araştırmayı gerçekleştiren yazarın öğrencileri ile beraber
geçirdiği çoklu ortam tasarımı dersinin vizeden nale kadar
olan süre içerisinde elde edilen verilerine dayanarak durum
değerlendirmesi şeklinde oluşturulmuştur. Araştırmanın
sonucunda üç boyutlu modellemede kullanılan 3DS Max
programının hazır bilinirliğinin Unity 3D programını
öğrenmeye ve kullanmaya olan etkileri gösterilmiştir

Kaynakça

  • Creswell, J. W. (2003). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches (2nd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Güzel Sanatlar
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Serdar Südor

Yayımlanma Tarihi 2 Temmuz 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019 Cilt: 10 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Südor, S. (2019). ÜÇ BOYUTLU MODELLEME BİLGİSİNİN 1 UNITY PROGRAMI ÖĞRENİMİNE KATKISI. Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10(2), 126-134. https://doi.org/10.33537/sobild.2019.10.2.11