En değerli sermayenin ‘bilgi’ olduğu ‘Endüstri 4,0 çağında; düşünme hızı ve öğrenme stratejileri hakkında yapılan çalışmalar sayesinde geliştirilen yeni öğrenme teknikleri ve bu tekniklere toplum katmanlarının ulaşabilirliği büyük önem taşımaktadır.Bu araştırmada, bu yöntemlerden biri olan Beyin Haritaları’nın STEM çerçevesinde öğrencilerin öğrenme, analitik-yaratıcı düşünme ve değerlendirme, kavramlar ve konular arasındaki ilişkileri görme becerilerine olan katkısı incelenmiştir Araştırmada insan beyninin çalışma prensipleri, dikkat ve hafızasını kullanma biçimleri üzerinde durulmuştur.
En
değerli sermayenin ‘bilgi’ olduğu ‘Endüstri 4,0 çağında; düşünme hızı ve
öğrenme stratejileri hakkında yapılan çalışmalar sayesinde geliştirilen yeni
öğrenme teknikleri ve bu tekniklere toplum katmanlarının ulaşabilirliği büyük
önem taşımaktadır.Bu araştırmada, bu yöntemlerden biri olan Beyin Haritaları’nın
STEM çerçevesinde öğrencilerin öğrenme, analitik-yaratıcı düşünme ve
değerlendirme, kavramlar ve konular arasındaki ilişkileri görme becerilerine
olan katkısı incelenmiştir Araştırmada insan beyninin çalışma prensipleri,
dikkat ve hafızasını kullanma biçimleri üzerinde durulmuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Eğitim Üzerine Çalışmalar |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2018 |
Gönderilme Tarihi | 28 Temmuz 2018 |
Kabul Tarihi | 31 Aralık 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 1 Sayı: 2 |
The content in this journal is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License