Problem based learning has been approved for medical education at Pamukkale University, Faculty of Medicine since 1999. An integration between the clinical education groups have been organised especially for the fourth ve fifth years. The aim of the integration, its clinical application at the first year’s results will be summarized in this paper.
Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde mezuniyet öncesi dönemde 1999 yılından beri probleme dayalı öğrenim yapılmaktadır. Özellikle, 2002 yılından itibaren dördüncü ve beşinci dönemlerde klinik eğitimini içeren stajlar arasında entegrasyon oluşturulmuştur. Yazımızda klinik entegrasyonun amacı, oluşturma şekli ve ilk yıl uygulama sonuçları yer almaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Sağlık Kurumları Yönetimi |
Bölüm | Orjinal Araştırma |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2005 |
Gönderilme Tarihi | 5 Eylül 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Cilt: 20 Sayı: 20 |