Editöre Mektup
BibTex RIS Kaynak Göster

Klinik Eğitiminde Entegrasyon: Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Uygulamaları

Yıl 2005, Cilt: 20 Sayı: 20, 10 - 15, 01.03.2005

Öz

Problem based learning has been approved for medical education at Pamukkale University, Faculty of Medicine since 1999. An integration between the clinical education groups have been organised especially for the fourth ve fifth years. The aim of the integration, its clinical application at the first year’s results will be summarized in this paper.

Klinik Eğitiminde Entegrasyon: Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Uygulamaları

Yıl 2005, Cilt: 20 Sayı: 20, 10 - 15, 01.03.2005

Öz

Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde mezuniyet öncesi dönemde 1999 yılından beri probleme dayalı öğrenim yapılmaktadır. Özellikle, 2002 yılından itibaren dördüncü ve beşinci dönemlerde klinik eğitimini içeren stajlar arasında entegrasyon oluşturulmuştur. Yazımızda klinik entegrasyonun amacı, oluşturma şekli ve ilk yıl uygulama sonuçları yer almaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Sağlık Kurumları Yönetimi
Bölüm Orjinal Araştırma
Yazarlar

Ergün Erdem Bu kişi benim

Tuncer Süzer Bu kişi benim

Erdal Coşkun Bu kişi benim

İlknur Kılıç Bu kişi benim

Cüneyt Orhan Kara Bu kişi benim

Berna Erdoğan Bu kişi benim

Aysun Özşahin Bu kişi benim

Hüseyin Bağcı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2005
Gönderilme Tarihi 5 Eylül 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 20 Sayı: 20

Kaynak Göster

Vancouver Erdem E, Süzer T, Coşkun E, Kılıç İ, Kara CO, Erdoğan B, Özşahin A, Bağcı H. Klinik Eğitiminde Entegrasyon: Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Uygulamaları. TED. 2005;20(20):10-5.