BibTex RIS Kaynak Göster

Berna Musal

Yıl 2012, Cilt: 33 Sayı: 33, 42 - 48, 01.07.2012

Öz

The aim of this paper is to introduce the basic principles of Dokuz Eylul University Faculty of Medicine’s educational program and curriculum revision studies carried out within the last two years.

Kaynakça

  • Musal B, Akalın E, Kılıç O, Esen A, Alıcı E. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Probleme Dayalı Öğrenim Programı, Süreçleri ve Eğitim Yönlendiricilerinin Rolü. Tıp Eğitimi Dünyası 2002; 9: 39-49.
  • Harden RM, Sowden S, Dunn WR. Educational Strategies in Curriculum Development: The SPICES Model. Medical Education 1984; 18: 284-297.
  • Harden RM, Laidlaw JM, Ker JS, Mitchell HE. Task-based Learning: An educational strategy for undergraduate, postgraduate and continuing medical education. AMEE Medical Education Guide No: 7. Medical Teacher 1996.
  • Harden RM, Crosby L, Davis MH, Howie PW, Struthers AD. Task-based Learning: The answer to integration and problem-based learning in clinical years. Medical Education 2000; 34: 391-397.
  • Race P. Task-based Learning. Medical Education 2000; 34: 335-336.
  • Virjo I, Martilla DH, Mattila K. Task-based Learning in undergraduate medical education. Medical Teacher 2001; 23 (1): 58.
  • Ozkan H, Değirmenci B, Musal B, İtil O, Akpınar H, Akalın E, Özkan Ş, Alıcı E. Task-based Learning in Dokuz Eylul University Medical School, Turkey. Medical Teacher 2004; 26: 279-280.
  • Özkan H, Değirmenci B. Musal B, İtil O, Akalın E, Kılınç O, Özkan Ş, Alıcı E. Task-based Learning Programme for Clinical Years of Medical Education. Education for Health 2006; 19(1): 32-42.
  • Ergör A, Taşkıran C, Musal B, Akalın E, Ünsal E. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem 6 Eğitim Programı İyileştirme Çalışmaları, Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyum Kitabı. 4-5 Haziran 2009. Tıp
  • Eğitimini Geliştirme Derneği-Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi. Musal B, Taskıran C, Gursel Y, Ozan S, Tımbıl S, Velipaşaoğlu S. An Example of Program Evaluation Project in Undergraduate Medical Education. Education for Health, 2008; 21 (1) http://www.educationfor health. net/
  • Musal B, Taşkıran C, Tımbıl S, Velipaşaoğlu S, Gürsel Y, Ozan S, Atabey N, Akalın N, Abacıoğlu H. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesinde Müfredat Revizyonu Çalışmaları. VI.Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi Özet Kitabı, 2-5 Haziran Tıp Eğitimini Geliştirme Derneği-Adnan Menderes Üniversitesi Tıp Fakültesi. Harden RM, Crosby JR, Davis MH. Outcome-based education: Part 1-An introduction to outcome-based education. AMEE Guide No.14. Medical Teacher 1999; 21(1): 7-14.
  • Harden RM. Learning outcomes as a tool to assess progression. Medical Teacher 2007; 29: 678-682.

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM PROGRAMI: TEMEL ÖZELLİKLERİ VE REVİZYON ÇALIŞMALARI

Yıl 2012, Cilt: 33 Sayı: 33, 42 - 48, 01.07.2012

Öz

Bu makalede Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi eğitim programının temel özelliklerinin ve son iki yılda gerçekleşen müfredat revizyon çalışmalarının sunulması amaçlanmaktadır.

Kaynakça

  • Musal B, Akalın E, Kılıç O, Esen A, Alıcı E. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Probleme Dayalı Öğrenim Programı, Süreçleri ve Eğitim Yönlendiricilerinin Rolü. Tıp Eğitimi Dünyası 2002; 9: 39-49.
  • Harden RM, Sowden S, Dunn WR. Educational Strategies in Curriculum Development: The SPICES Model. Medical Education 1984; 18: 284-297.
  • Harden RM, Laidlaw JM, Ker JS, Mitchell HE. Task-based Learning: An educational strategy for undergraduate, postgraduate and continuing medical education. AMEE Medical Education Guide No: 7. Medical Teacher 1996.
  • Harden RM, Crosby L, Davis MH, Howie PW, Struthers AD. Task-based Learning: The answer to integration and problem-based learning in clinical years. Medical Education 2000; 34: 391-397.
  • Race P. Task-based Learning. Medical Education 2000; 34: 335-336.
  • Virjo I, Martilla DH, Mattila K. Task-based Learning in undergraduate medical education. Medical Teacher 2001; 23 (1): 58.
  • Ozkan H, Değirmenci B, Musal B, İtil O, Akpınar H, Akalın E, Özkan Ş, Alıcı E. Task-based Learning in Dokuz Eylul University Medical School, Turkey. Medical Teacher 2004; 26: 279-280.
  • Özkan H, Değirmenci B. Musal B, İtil O, Akalın E, Kılınç O, Özkan Ş, Alıcı E. Task-based Learning Programme for Clinical Years of Medical Education. Education for Health 2006; 19(1): 32-42.
  • Ergör A, Taşkıran C, Musal B, Akalın E, Ünsal E. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem 6 Eğitim Programı İyileştirme Çalışmaları, Tıp Eğitiminde Akreditasyon ve Program Değerlendirme Sempozyum Kitabı. 4-5 Haziran 2009. Tıp
  • Eğitimini Geliştirme Derneği-Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi. Musal B, Taskıran C, Gursel Y, Ozan S, Tımbıl S, Velipaşaoğlu S. An Example of Program Evaluation Project in Undergraduate Medical Education. Education for Health, 2008; 21 (1) http://www.educationfor health. net/
  • Musal B, Taşkıran C, Tımbıl S, Velipaşaoğlu S, Gürsel Y, Ozan S, Atabey N, Akalın N, Abacıoğlu H. Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesinde Müfredat Revizyonu Çalışmaları. VI.Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi Özet Kitabı, 2-5 Haziran Tıp Eğitimini Geliştirme Derneği-Adnan Menderes Üniversitesi Tıp Fakültesi. Harden RM, Crosby JR, Davis MH. Outcome-based education: Part 1-An introduction to outcome-based education. AMEE Guide No.14. Medical Teacher 1999; 21(1): 7-14.
  • Harden RM. Learning outcomes as a tool to assess progression. Medical Teacher 2007; 29: 678-682.
Toplam 12 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Orjinal Araştırma
Yazarlar

Berna Musal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2012
Gönderilme Tarihi 5 Eylül 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 33 Sayı: 33

Kaynak Göster

Vancouver Musal B. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM PROGRAMI: TEMEL ÖZELLİKLERİ VE REVİZYON ÇALIŞMALARI. TED. 2012;33(33):42-8.