BibTex RIS Kaynak Göster

Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü’nün “Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti” araştırması hakkında bir değerlendirme yazısı

Yıl 2011, Cilt: 9 Sayı: 2, 123 - 126, 20.09.2011

Öz

Bu yazı, Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü tarafından 2010 yılı Haziran ayında gerçekleştirilen ve kurumun araştırma serisinin 4 nolu yayını olarak kitap halinde basılan ve kamuoyu ile paylaşılan “Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti “ araştırması raporu hakkında eleştirel bir değerlendirmeyi amaçlamaktadır.

Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü’nün “Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti” araştırması hakkında bir

Yıl 2011, Cilt: 9 Sayı: 2, 123 - 126, 20.09.2011

Öz

Bu çalışma genel olarak Türkiye’deki birinci basamak sağlık hizmeti uygulamalarının niteliği hakkında bazı bilgileri ve aile hekimliği uygulamasının sosyalleştirilmiş sağlık hizmeti uygulaması ile karşılaştırma olanağını ortaya koyma potansiyelini taşımaktadır. Bu ve buna benzer çalışmalar Türkiye’deki birinci basamak sağlık hizmetlerinin performansının değerlendirilmesinde, ulusal düzeydeki bilimsel birikime katkı sağlamaları açısından yararlı çalışmalardır. Bu araştırmada, birinci basamak sağlık hizmetlerinin esas özellikleri yerine “hizmete ulaşabilenlerin” memnuniyeti değerlendirilmiştir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Tr
Bölüm Sistematik Derleme-Meta Analiz
Yazarlar

Erhan Eser Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 20 Eylül 2011
Gönderilme Tarihi 12 Aralık 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 9 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Eser, E. (2011). Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü’nün “Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti” araştırması hakkında bir değerlendirme yazısı. Turkish Journal of Public Health, 9(2), 123-126.
AMA Eser E. Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü’nün “Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti” araştırması hakkında bir değerlendirme yazısı. TJPH. Eylül 2011;9(2):123-126.
Chicago Eser, Erhan. “Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü’nün ‘Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti’ araştırması hakkında Bir değerlendirme yazısı”. Turkish Journal of Public Health 9, sy. 2 (Eylül 2011): 123-26.
EndNote Eser E (01 Eylül 2011) Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü’nün “Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti” araştırması hakkında bir değerlendirme yazısı. Turkish Journal of Public Health 9 2 123–126.
IEEE E. Eser, “Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü’nün ‘Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti’ araştırması hakkında bir değerlendirme yazısı”, TJPH, c. 9, sy. 2, ss. 123–126, 2011.
ISNAD Eser, Erhan. “Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü’nün ‘Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti’ araştırması hakkında Bir değerlendirme yazısı”. Turkish Journal of Public Health 9/2 (Eylül 2011), 123-126.
JAMA Eser E. Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü’nün “Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti” araştırması hakkında bir değerlendirme yazısı. TJPH. 2011;9:123–126.
MLA Eser, Erhan. “Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü’nün ‘Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti’ araştırması hakkında Bir değerlendirme yazısı”. Turkish Journal of Public Health, c. 9, sy. 2, 2011, ss. 123-6.
Vancouver Eser E. Sağlık Bakanlığı Hıfzısıhha Mektebi Müdürlüğü’nün “Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti” araştırması hakkında bir değerlendirme yazısı. TJPH. 2011;9(2):123-6.

13955                                        13956                                                             13958                                       13959                                        28911


TURKISH JOURNAL OF PUBLIC HEALTH - TURK J PUBLIC HEALTH. online-ISSN: 1304-1096 

Copyright holder Turkish Journal of Public Health. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International LicenseCreative Commons License