BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRKİYE’DEKİ EN BÜYÜK 100 SANAYİ İŞLETMESİNİN WEB SİTELERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ YÖNÜNDEN İNCELENMESİ

Yıl 2007, Cilt: 21 Sayı: 2, 243 - 260, 27.11.2010

Öz

İnternet kullanımının yaygınlaşması, web’in geleneksel ortama
göre sahip olduğu üstünlükler ve pazarlama iletişiminde alıcı eğilimleri;
işletmeler için web sitelerini birer potansiyel pazarlama iletişim aracı haline
getirmiştir. Bu araştırmanın temel amacı, İstanbul Sanayi Odası tarafından
açıklanan en büyük 100 sanayi işletmesinin web üzerindeki pazarlama iletişim
faaliyetlerini belirlemektir. Web site içerik analizi ile elde edilen sonuçlara göre,
çok az işletme sitelerinde pazarlama iletişim faaliyetlerinin tamamının bir
karışımını kullanmaktadır. İşletmeler web sitelerinde, fiziksel ortamların aksine,
daha çok kurumsal reklamcılığa ve halkla ilişkilere ağırlık vermektedirler.
Araştırma sonuçlarına göre, direkt pazarlama ve satış geliştirme kullanımında
sektörler arasında önemli farklılık vardır.

Yıl 2007, Cilt: 21 Sayı: 2, 243 - 260, 27.11.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Resul Usta Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 27 Kasım 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 21 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Usta, R. (2010). TÜRKİYE’DEKİ EN BÜYÜK 100 SANAYİ İŞLETMESİNİN WEB SİTELERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ YÖNÜNDEN İNCELENMESİ. Atatürk Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(2), 243-260.

4aoDA4.pngithenticate-badge-rec-positive.png800px-Open-Access-PLoS.svg.png