Bu çalışmanın amacı bilişim teknolojileri öğretmenliği (bilgisayar öğretmenliği) adaylarının mobil öğrenmeye yönelik tutumlarını cinsiyet, akıllı telefona sahip olma, mobil telefondan internet kullanma, mobil öğrenme hakkında bilgisi, mobil öğrenme uygulamalarını kullanma ve mobil öğrenme uygulamalarını kullanma istekliliği gibi bazı bağımsız değişkenler açısından incelemektir. Çalışmanın örneklemini 2011 güz döneminde bilgisayar ve öğretim teknolojileri lisans programında öğrenim gören 219 bilişim teknolojileri öğretmen adayı oluşturmaktadır. Katılımcılardan veri toplamak amacı ile “üniversite eğitiminde mobil öğrenmenin etkileri” başlıklı tutum ölçeği kullanılmıştır. Bu çalışmanın sonuçlarına göre, bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının tutumları cinsiyet, akıllı telefona sahip olma, mobil telefondan internet kullanma ve mobil öğrenme hakkında bilgiye sahip olma gibi değişkenlere göre anlamlı bir fark göstermektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 21, 2015 |
Published in Issue | Year 2015 Volume: 1 Issue: 1 |
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)