Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ahmet Doğanay
Ahmet Doğanay
Prof. Dr.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
23
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
1
23
Yayın
4
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0002-8482-225X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Yükseköğretimde Öğretim Yeterlikleri: Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersinin Geliştirilmesine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
, Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.299220
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2106
2
ATIF
1
FAVORİ
2106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretim Yazılımlarında Eğitsel Arayüz Kullanımının Bilgisayar Destekli Öğretimi Değerlendirmeye ve Ders İlgisine Etkisi
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1697
0
ATIF
1
FAVORİ
1697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.334542
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4967
14
ATIF
1
FAVORİ
4967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Role of the Cognitive Research Trust Thinking Program in Developing Critical Thinking Skills
Yazarlar:
Sevda Doğan Dolapçıoğlu
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.743683
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
815
1
ATIF
1
FAVORİ
815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Öğretim Yeterlikleri Algısı Ölçeği (ÖYAÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.792198
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
526
0
ATIF
1
FAVORİ
526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Gerçekçi Matematik Eğitimi Yoluyla Matematiği Gerçek Yaşamla İlişkilendirme Becerisinin Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1214339
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
568
0
FAVORİ
568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Eğitiminde Yeni Bir Ders Önerisi: Eğitime Farklı Bakış
Yazarlar:
Buket Turhan Türkkan
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1180741
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
1
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Role of the Cognitive Research Trust Thinking Program in Developing Critical Thinking Skills
Yazarlar:
Sevda Doğan Dolapçıoğlu
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.743683
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
815
1
FAVORİ
815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Students Feel at School: Experiences and Reasons
Yazarlar:
Abdullah Çetin
, Mustafa Gül,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
433
0
FAVORİ
433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETİM YETERLİKLERİNİ DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ (ÖYDÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Serkan Dinçer
,
Fatma Karaçoban
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.694869
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
0
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Öğretim Yeterlikleri Algısı Ölçeği (ÖYAÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.792198
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
526
1
FAVORİ
526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Genetik Temelli Sosyobilimsel Tartışmalara İlişkin Karar Süreçlerinin İnsan Hakları Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Öztürk
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.543388
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1495
0
FAVORİ
1495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretimde Öğretim Yeterlikleri: Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersinin Geliştirilmesine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
, Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.299220
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2106
1
FAVORİ
2106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri ve Adaylarının Bireysel Farklılıklara Dayalı Öğretimi Tasarlama ve Uygulama Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Burcu Gürkan
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Sosyobilimsel Konularla Argümantasyon Becerisi Geliştirilmesi: Bir İşbirlikçi Eylem Araştırması
Yazarlar:
Ayşe Öztürk
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.453426
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2074
0
FAVORİ
2074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.334542
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4967
1
FAVORİ
4967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretim Yazılımlarında Eğitsel Arayüz Kullanımının Bilgisayar Destekli Öğretimi Değerlendirmeye ve Ders İlgisine Etkisi
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1697
1
FAVORİ
1697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇOCUK HAKLARI TEMELLİ OKUL ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Ayşe Öztürk
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2436
0
FAVORİ
2436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Arayüz Değerlendirme Ölçeği Türkçe Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1820
0
FAVORİ
1820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretimi Değerlendirme Ölçeği Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1085
0
FAVORİ
1085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Materyali’ne İlişkin Motivasyon Ölçeği (ÖMMÖ) Türkçe Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.19056
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1584
0
FAVORİ
1584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretimde Eğitsel Arayüzlerin Kullanımı: Bir Sentez Çalışması
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
0
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretimsel Simulasyonlar için Akıl Yürütme Desteği Modeli: Tasarım, Geliştirme ve Uygulama
Yazarlar:
Habibe Aldağ
,
Ahmet Doğanay
, Lütfiye Sema Köroğlu-ulutaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.54365
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1605
0
FAVORİ
1605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmenin Öğretimine Yönelik Öz-Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1274
0
FAVORİ
1274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşünme Dostu Sınıf Ölçeği (DDSÖ) Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Mediha Sarı
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde Öğretmen ve Öğrencilerin Alternatif Ölçme ve Değerlendirmeyi Algılamaları
Yazarlar:
Ayten Pınar Bal
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişsel Koçluk Yöntemiyle Öğretilen Bilişsel Farkındalık Stratejilerinin Altıncı Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel Farkındalık Becerilerine ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar: Özden Demir,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Gözüyle Yeni Sosyal Bilgiler Programı: Adana İlinde Bir Araştırma
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Mediha Sarı
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
893
0
FAVORİ
893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Hacettepe Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
Gerçekçi Matematik Eğitimi Yoluyla Matematiği Gerçek Yaşamla İlişkilendirme Becerisinin Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1214339
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
568
1
ATIF
0
FAVORİ
568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Role of the Cognitive Research Trust Thinking Program in Developing Critical Thinking Skills
Yazarlar:
Sevda Doğan Dolapçıoğlu
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.743683
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
815
1
ATIF
1
FAVORİ
815
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETİM YETERLİKLERİNİ DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ (ÖYDÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
,
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Serkan Dinçer
,
Fatma Karaçoban
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.694869
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
718
1
ATIF
0
FAVORİ
718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretimde Öğretim Yeterlikleri: Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersinin Geliştirilmesine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi
Yazarlar:
Ahmet Doğanay
, Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.299220
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2106
2
ATIF
1
FAVORİ
2106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Sosyobilimsel Konularla Argümantasyon Becerisi Geliştirilmesi: Bir İşbirlikçi Eylem Araştırması
Yazarlar:
Ayşe Öztürk
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.453426
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2074
6
ATIF
0
FAVORİ
2074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar Uyar
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.334542
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4967
14
ATIF
1
FAVORİ
4967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Materyali’ne İlişkin Motivasyon Ölçeği (ÖMMÖ) Türkçe Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Serkan Dinçer
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.19056
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1584
3
ATIF
0
FAVORİ
1584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmenin Öğretimine Yönelik Öz-Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Melis Yeşilpınar
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.2014.013
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1274
1
ATIF
0
FAVORİ
1274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat