avatar
Deniz Yengin Prof. Dr. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yayın 15 Hakemlik 55 CrossRef Atıf 9 TR Dizin Atıf 33
15 Yayın
55 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
33 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Yeni Medya

Biyografi

1978 İstanbul doğumlu Deniz Yengin, İstanbul Bilgi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomi Bölümü’nden lisans mezunu olmuştur. Yüksek Lisans eğitimini İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İletişim Tasarımı Programında tamamlamıştır. Doktora eğitimini ise “Dijital Oyunlarda Şiddet Kavramı: Yeni Şiddet” başlıklı doktora teziyle Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Bilişim Dalından alarak tamamlamıştır. İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Medya ve İletişim Bölümü’nde Öğretim Üyesi olan Yengin; Araştırma Yöntemleri, Gündem Kuramı, Bilişim Toplumu, Gözetim Toplumu, Teknolojik Determinizm, Dokunmatik Toplum, Dijitalleşme, Etkileşimlilik, Yeni Medya, Dijital Oyunlar ve İletişim sürecinde medya üzerine bilimsel araştırmalar ve çalışmalar yapmaktadır. 2020-2022 yılları arasında İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı olarak görev yürütmüş olan Prof.Dr. Deniz Yengin, Üniversite bünyesinde kurulan VRlab (Sanal Gerçeklik Laboratuvarı)’da gözlem ve deneye dayalı nicel ve nitel araştırmalar gerçekleştirmiştir. Yengin; Şubat 2022 tarihinden itibaren Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Medya ve İletişim Bölümünde bölüm başkanı olarak görev yapmaktadır. Yeni Medya kavramı konusunda çalışmalar gerçekleştiren Yengin, gelecekte bizi bekleyen olumlu ve olumsuz toplumsal pratikleri de incelemekte ve önlemler konusunda bilimsel çalışmalar yapmaktadır. Uygulamalı ve kuramsal dersler veren Yengin, koyu bir Beşiktaş taraftarıdır.

Kurum

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI OLARAK DİJİTAL BAĞIMLILIK
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 29301

0

4

29301

Sanatın Hibrit Gerçeklik Alanı: ‘Metaverse’
Yayın Bilgisi: 2022 , Yedi
DOI: 10.17484/yedi.1028845
ATIF 7 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1760

7

2

1760

0

2

1092

2

1

1063

0

1

5070

Yayınlar

1

1054

0

728

Sanatın Hibrit Gerçeklik Alanı: ‘Metaverse’
Yayın Bilgisi: 2022 , Yedi
DOI: 10.17484/yedi.1028845
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1760

2

1760

1

1063

0

1640

0

1184

0

1689

TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI OLARAK DİJİTAL BAĞIMLILIK
DOI: -
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 29301

4

29301

SOSYAL MEDYADA ARAMA MOTORU REKLAMLARI
Yazarlar: Dilara İrem Akyol, Deniz Yengin
Yayın Bilgisi: 2018 , Yeni Medya Elektronik Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2258

0

2258

Tüketimin Oyunlaştırılmasıyla Artırılmış Gerçeklik
Yazarlar: Deniz Yengin , Tamer Bayrak
Yayın Bilgisi: 2018 , Etkileşim
DOI: 10.32739/etkilesim.2018.1.10
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2542

1

2542

AUGMENTED REALITY AS A MEDIUM OF GAMIFICATION OF CONSUMPTION IN THE CONTEXT OF GLOBAL VILLAGE
Yazarlar: Deniz Yengin , Tamer Bayrak, Özge Topçu, Berkan Bayındır
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 481

0

481

HALKLA İLİŞKİLERİN DİJİTALLEŞMESİ BAĞLAMINDA KONUM TABANLI PAZARLAMA
Yazarlar: Elif Tuba Tezcan, Deniz Yengin
DOI: 10.17932/IAU.IAUD.m.13091352.2018.1/37.113-123
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 797

1

797

1

5070

Yayınlar

Sanatın Hibrit Gerçeklik Alanı: ‘Metaverse’
Yayın Bilgisi: 2022 , Yedi
DOI: 10.17484/yedi.1028845
ATIF 7 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1760

7

2

1760

2

1

1063

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.