avatar
Elif Karaosmanoğlu Prof. Dr. İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ
Yayın 6 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 1
6 Yayın
2 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Dijital Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ

Yayınlar

0

522

0

2891

CONSUMER-BRAND RELATIONSHIPS UNDER THE EFFECT OF CONSUMER DISHONEST BEHAVIOR
Yazarlar: Didem Gamze Isiksal, Elif Karaosmanoglu
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.843
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1342

0

1342

THE IMPORTANCE OF WEB SITE ATMOSPHERICS WITH EMPHASIS ON VISUAL COMPLEXITY IN ONLINE RETAILING BASED ON S-O-R PARADIGM
Yazarlar: Nesenur Altinigne, Elif Karaosmanoglu
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.767
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1606

0

1606

Yayınlar

Self-Servis Teknolojilerinin Marka Deneyimine ve Müşteri Memnuniyetine Etkileri
DOI: 10.16878/gsuilet.647326
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2891

1

0

2891

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.