avatar
Elif Karaosmanoğlu Prof. Dr. İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ
Yayın 6 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 2
6 Yayın
2 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Dijital Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

CONSUMER-BRAND RELATIONSHIPS UNDER THE EFFECT OF CONSUMER DISHONEST BEHAVIOR
Yazarlar: Didem Gamze Isiksal, Elif Karaosmanoglu
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.843
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1458

0

1

1458

0

1

882

Yayınlar

1

882

0

3317

CONSUMER-BRAND RELATIONSHIPS UNDER THE EFFECT OF CONSUMER DISHONEST BEHAVIOR
Yazarlar: Didem Gamze Isiksal, Elif Karaosmanoglu
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.843
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1458

1

1458

THE IMPORTANCE OF WEB SITE ATMOSPHERICS WITH EMPHASIS ON VISUAL COMPLEXITY IN ONLINE RETAILING BASED ON S-O-R PARADIGM
Yazarlar: Nesenur Altinigne, Elif Karaosmanoglu
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.767
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1836

0

1836

Yayınlar

Self-Servis Teknolojilerinin Marka Deneyimine ve Müşteri Memnuniyetine Etkileri
DOI: 10.16878/gsuilet.647326
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3317

2

0

3317

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.