Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi'nin temel amacı, pazarlama ve pazarlama araştırmaları alanlarında bilimsel araştırma makaleleri yayımlamaktır. pazarlama ile ilişkili Sosyoloji, Psikoloji, Yönetim Bilimi ve Girişimcilik gibi disiplinlerden gelen akademik katkıları da teşvik etmektedir. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği tarafından yayımlanan Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, yılda üç kez (Ocak, Mayıs ve Eylül aylarında) yayımlanmaktadır. Yayınlanmak üzere gönderilen tüm makaleler çift kör hakem değerlendirme sürecine tabi tutulmaktadır. Bu dergide yayımlanan makalelerin bilimsel ve dilbilgisel sorumluluğu yazarlarına aittir. Dergide yayımlanan makaleler, kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi “ULAKBİM”, “Advanced Sciences Index (ASI)”, “AcademicKeys”, “CiteFactor” ve “ASOS Index” de dizinlerinde indekslenmektedir.