e-ISSN: 2547-9601
Başlangıç: 2008
Yayın Aralığı: Yılda 3 Sayı
Yayıncı: Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Kapak Resmi
       

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi'nin temel amacı, Pazarlama ve Pazarlama Araştırması alanlarında bilimsel araştırma makaleleri yayınlamaktır. Dergi, Sosyoloji, Psikoloji, Yönetim Bilimi ve Girişimcilik gibi Pazarlama ile ilgili konulardan katkıları teşvik etmektedir. Pazarlama ve Pazarlama Derneği'nin (PPAD) resmi dergisi olan Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi yılda üç kez yayınlanır. Tüm bildiriler çift kör hakemlik sürecine tabi tutulur. Bu dergide yayınlanan makalelerin bilimsel ve dil ile ilgili sorumluluğu yazarlara aittir. Dergide yayınlanan makaleler kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi “ULAKBİM”, “Advanced Sciences Index (ASI)”, “AcademicKeys”, “CiteFactor” ve “ASOS Index” de indekslenmektedir.

2022 - Cilt: 15 Sayı: 2

Araştırma Makalesi

9. COVID-19 SALGINI DÖNEMİNDE ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA(MA): 65 YAŞ VE ÜSTÜ TÜKETİCİLER

Derleme

11. A SYSTEMATIC REVIEW TO UNDERSTAND THE PHENOMENA OF PSYCHOLOGY IN MARKETING FIELD