avatar
Esen Gürbüz Prof. Dr. NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 7 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 20
7 Yayın
5 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
20 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Gıda Pazarlaması

Kurum

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

1

1

1127

0

1

2936

0

1

352

Yayınlar

Endüstri 4.0 ve 5.0 Kullanımının Matematiksel Küme Teorisi ile Modellenmesi
DOI: 10.30976/susead.1553208
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 138

0

138

1

352

1

2936

The Impact of Countries’ Credit Rating Scores on the Export Performance of Companies
Yayın Bilgisi: 2022 , Istanbul Business Research
DOI: 10.26650/ibr.2022.51.912569
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 297

0

297

0

2021

Yayınlar

1

1

1127

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.