avatar
Ruhan İri Doç. Dr. NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 16 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 12 TR Dizin Atıf 15
16 Yayın
17 Hakemlik
12 CrossRef Atıf
15 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama İletişimi Pazarlama Yönetimi Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi Siyasal Pazarlama

Kurum

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

2

2

1743

Sosyal medya fenomenlerinin pazarlama faaliyetlerine yönelik tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik araştırması
Yazarlar: Ruhan İri
Yayın Bilgisi: 2022 , Gazi İktisat ve İşletme Dergisi
DOI: 10.30855/gjeb.2022.8.3.009
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2213

0

1

2213

Yayınlar

1

162

1

682

1

525

1

2213

The Impact of Countries’ Credit Rating Scores on the Export Performance of Companies
Yayın Bilgisi: 2022 , Istanbul Business Research
DOI: 10.26650/ibr.2022.51.912569
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 310

0

310

2

1743

0

1800

0

1457

Sofistike Ürün İhracatının İlgili Sektör ve Ülke İhracatı İçerisindeki Önemi: Nano Kalsit Örneği
Yazarlar: İbrahim Özaytürk, Ruhan İri
DOI: 10.15869/itobiad.777743
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 696

0

696

Yayınlar

Bibliyometrik Analiz Araştırmalarının Bibliyometrik Analizi (1980-2023)
DOI: 10.31592/aeusbed.1446738
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 682

2

1

682

2

2

1743

7

0

1457

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.