avatar
Ruhan İri Doç. Dr. NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 16 Hakemlik 23 CrossRef Atıf 26 TR Dizin Atıf 19
16 Yayın
23 Hakemlik
26 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı Pazarlama İletişimi Uluslararası Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi Ürün ve Marka Yönetimi Pazarlama Yönetimi Siyasal Pazarlama

Kurum

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

2

2

2152

Bibliyometrik Analiz Araştırmalarının Bibliyometrik Analizi (1980-2023)
DOI: 10.31592/aeusbed.1446738
ATIF 13 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1568

13

2

1568

Yayınlar

1

353

2

1568

1

849

1

3096

The Impact of Countries’ Credit Rating Scores on the Export Performance of Companies
Yayın Bilgisi: 2022 , Istanbul Business Research
DOI: 10.26650/ibr.2022.51.912569
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 460

0

460

2

2152

0

2007

0

1632

Sofistike Ürün İhracatının İlgili Sektör ve Ülke İhracatı İçerisindeki Önemi: Nano Kalsit Örneği
Yazarlar: İbrahim Özaytürk, Ruhan İri
DOI: 10.15869/itobiad.777743
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 795

0

795

Yayınlar

SOSYAL MEDYA ARAÇLARI: WEB OF SCIENCE VERİLERİNE DAYALI BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ (2000-2023)
Yazarlar: Ruhan İri
DOI: 10.55179/dusbed.1421677
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 353

1

1

353

Bibliyometrik Analiz Araştırmalarının Bibliyometrik Analizi (1980-2023)
DOI: 10.31592/aeusbed.1446738
ATIF 13 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1568

13

2

1568

2

2

2152

7

0

1632

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.