Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
ISSN 1303-0035 | e-ISSN 2147-3064 | Yayın Aralığı Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi |


Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Enstitü Kurulumuzun 2000/2 sayılı kararı ile yayın hayatına başlamıştır. Dergimiz hakemli bir dergidir. Yılda dört sayı yayınlamaktadır. Yayınlanacak yazıların sorumluluğu yazara, telif hakkı Enstitümüze aittir.

Dergimiz TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal ve Beşeri Bilimler Veritabanı, Ebscohost, Index Copernicus, Contemporary Science Association, Modern Language Association (MLA), Open Academic Journals Index, Citefactor ve Asos İndeks tarafından taranmaktadır.

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

ISSN 1303-0035 | e-ISSN 2147-3064 | Yayın Aralığı Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2015 | Yayıncı Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi |
Kapak Resmi


Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Enstitü Kurulumuzun 2000/2 sayılı kararı ile yayın hayatına başlamıştır. Dergimiz hakemli bir dergidir. Yılda dört sayı yayınlamaktadır. Yayınlanacak yazıların sorumluluğu yazara, telif hakkı Enstitümüze aittir.

Dergimiz TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal ve Beşeri Bilimler Veritabanı, Ebscohost, Index Copernicus, Contemporary Science Association, Modern Language Association (MLA), Open Academic Journals Index, Citefactor ve Asos İndeks tarafından taranmaktadır.

2019 Kış Son Sayı
Cilt 19 - Sayı 4 - 31 Ara 2019
  1. TÜRK DEVLETLERİNDE DOĞRUDAN YABANCI YATIRIM VE EKONOMİK BÜYÜME İLİŞKİSİ
    Sayfalar 865 - 886
    İbrahim KÜLÜNK
  2. BRICS-T ÜLKELERİNDE ÜLKE RİSKİNİN HİSSE SENEDİ RİSK PRİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
    Sayfalar 887 - 910
    Yusuf DEMİR , Nuray TERZİ
  3. SEZGİSEL VE METASEZGİSEL YÖNTEMLERİN GEZGİN SATICI PROBLEMİ ÇÖZÜM PERFORMANSLARININ KIYASLANMASI
    Sayfalar 911 - 932
    Yusuf ŞAHİN
  4. ORGANİK ÜRÜNLERDE TÜKETİCİ TUTUMUNU ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE SATIN ALMA TÜRLERİ: GÜMÜŞHANE İLİ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 933 - 956
    İbrahim AVCI , Salih YILDIZ
  5. LİDERLİĞİN KARANLIK YÜZÜ VE ÇALIŞANLAR ÜZERİNDEKİ OLUMSUZ ETKİLERİ
    Sayfalar 957 - 980
    Soner TÜLEMEZ , Muhsin HALİS
  6. SVOD MARKALARININ TWİTTER ÜZERİNDEKİ İLETİŞİMLERİ: NETFLIX’TEN BLUTV’YE
    Sayfalar 981 - 996
    Mehmet Yalçın PARMAKSIZ , Ebru ENGİNKAYA
  7. MARKA VE GENEL HİZMET DEĞERİ OLUŞUMUNDA İŞGÖREN GEREKSİNİMLERİNİN ÖNEMİ: BOLU OTEL İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
    Sayfalar 997 - 1016
    Rahmi YÜCEL , İlhan KESKİN , İsa BAYHAN
  8. TÜRKİYE FUTBOL STADYUMLARI DOLULUK ORANLARININ ANALİZİ ve ÖRNEK GELİR YÖNETİMİ UYGULAMALARI
    Sayfalar 1017 - 1041
    Melike METERELLİYOZ KUYZU , Süleyman LÖKÇÜ
  9. AHP TABANLI VIKOR YÖNTEMİYLE OPTİMUM STADYUM KURULUŞ YERİNİN BELİRLENMESİ: BOLU İLİ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 1043 - 1067
    Gökhan EĞİLMEZ , Mehmet Selami YILDIZ , Abdulhamit EŞ
  10. YAPISAL KIRILMALAR EŞLİĞİNDE DÖVİZ KURU OYNAKLIĞI İLE TÜRKİYE’NİN SEKTÖREL DIŞ TİCARETİ ARASINDAKİ ETKİLEŞİM
    Sayfalar 1069 - 1095
    Gökhan ÖZKUL , Ayşe ÖZTÜRK
  11. BİR KAMU DİPLOMASİSİ UYGULAMASI OLARAK AKSARAY ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİNDE TÜRKİYE’NİN ULUSLARARASI ÖĞRENCİ KABULÜ
    Sayfalar 1097 - 1121
    Mehmet ÖZTÜRK
  12. MERKEZ-ÇEVRE İLİŞKİLERİNDEKİ DÖNÜŞÜMÜ KARŞILAŞTIRMALI KAMU YÖNETİMİ ÇALIŞMALARI ÜZERİNDEN ANLAMAK
    Sayfalar 1123 - 1142
    Recep FEDAİ
  13. TURİST REHBERLERİNİN PERFORMANSINA ve ETİK DAVRANIŞLARINA YÖNELİK TURİST ALGILARININ İNCELENMESİ
    Sayfalar 1143 - 1168
    Zeynep ÇOKAL
  14. KURUMSAL MARKALAR AÇISINDAN KRİZ İLETİŞİMİNİN ÖNEMİ: PINAR KRİZİ ÖRNEĞİ
    Sayfalar 1169 - 1188
    Ali Fikret AYDIN
  15. ATAERKİL SÖYLEMİN MEDYADAKİ İZDÜŞÜMÜ: RİNSO REKLAM FİLMİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
    Sayfalar 1189 - 1206
    Gülsüm HEKİMOĞLU
Dizinler