Amaç ve Kapsam

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, teorik pazarlama konuları ile, işletmelerin pazarlama uygulamalarını teori içerisinde inceleme; ayrıca kuramsal bilgi ve bulgular ile işletmelerin karar alma, süreç yönetimi ve faaliyetlerine yönelik sonuçları ortaya çıkarma; pazarı oluşturan unsurlardan elde edilen verilerle, işletme yöneticilerine yönelik bulguların pratikte nasıl kullanılabileceğini açıklama amaçlarına sahiptir. Ayrıca, pazarlama ve pazarlama araştırması disiplinlerinin ulusal ve uluslararası düzeydeki gelişimine katkıda bulunacak bilimsel çalışmaların yayınlanabileceği geniş kapsamlı bir platformun oluşturulmasını sağlamak ve pazarlamayla ilgili sektörel faaliyetlere ışık tutmak, Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi’nin amaçları arasındadır.

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, pazarlama ve pazarlama araştırmaları alanında pazarlama akademisyenlerine ve uygulamacılarına yönelik olarak faaliyet gösteren, Türkçe ve İngilizce olarak yayın yapan hakemli bir dergidir. Dergimiz, teorik ve uygulamalı olarak, tüketici davranışları, uluslararası pazarlama, hizmet pazarlaması, dijital pazarlama, pazarlama araştırmaları, sürdürülebilir pazarlama ve pazarlamanın diğer tüm alt alanlarında, deneysel, betimsel ve kuramsal çalışmaları yayınlamaktadır. 

Yayımlanma Ayları
Ocak Mayıs Eylül