avatar
Filiz Eroğlu Doç. Dr. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, BİGA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 5 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 2
5 Yayın
26 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı Tüketici Odaklı Ürün veya Hizmet Geliştirme

Kurum

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, BİGA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

The Effect of Social Media Activities on Consumers’ Attitudes and Behaviour in Aviation Sector
Yayın Bilgisi: 2022 , Journal of Aviation
DOI: 10.30518/jav.980949
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 546

1

2

546

Davranışsal İktisat Perspektifinden Z Kuşağının Değer ve Statü Bilincinin İncelenmesi
Yazarlar: Filiz Eroğlu , Rüya Ataklı Yavuz
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 208

0

2

208

Yayınlar

The Effect of Social Media Activities on Consumers’ Attitudes and Behaviour in Aviation Sector
Yayın Bilgisi: 2022 , Journal of Aviation
DOI: 10.30518/jav.980949
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 546

2

546

2

208

Future Insights for The Role of Materialism and Money Attitudes on Online Compulsive Buying
Yayın Bilgisi: 2020 , Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.35408/comuybd.692725
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1097

0

1097

Yayınlar

The Effect of Social Media Activities on Consumers’ Attitudes and Behaviour in Aviation Sector
Yayın Bilgisi: 2022 , Journal of Aviation
DOI: 10.30518/jav.980949
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 546

1

2

546

Future Insights for The Role of Materialism and Money Attitudes on Online Compulsive Buying
Yayın Bilgisi: 2020 , Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.35408/comuybd.692725
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1097

1

0

1097

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.