Filiz EROĞLU Doç. Dr. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, BİGA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
Yayın 5 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 1
5 Yayın
26 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı Tüketici Odaklı Ürün veya Hizmet Geliştirme

Kurum

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, BİGA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

162

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Social Media Activities on Consumers’ Attitudes and Behaviour in Aviation Sector
Yayın Bilgisi: 2022 , Journal of Aviation
DOI: 10.30518/jav.980949
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 390

0

ATIF

1

FAVORİ

390

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

The Effect of Social Media Activities on Consumers’ Attitudes and Behaviour in Aviation Sector
Yayın Bilgisi: 2022 , Journal of Aviation
DOI: 10.30518/jav.980949
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 390

1

FAVORİ

390

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

162

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

968

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Future Insights for The Role of Materialism and Money Attitudes on Online Compulsive Buying
Yayın Bilgisi: 2020 , Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.35408/comuybd.692725
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 968

1

ATIF

0

FAVORİ

968

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.