Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Halil Yurdugül
Halil Yurdugül
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
20
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
48
20
Yayın
1
Hakemlik
48
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim Teknolojileri
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Design and Effects of a Concept Focused Discussion Environment in E-Learning
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Halil Yurdugul
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
ATIF
1
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA YARDIM ARAMA PANELİ TASARIMINA YÖNELİK ÖĞRENEN BEKLENTİLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Cennet Terzi
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1256027
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
178
0
FAVORİ
178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İKİ-YÖNLÜ OLUMSALLIK ÇİZELGELERİNDE GÖZENEK ARTIK TESTİ: Kİ-KARE ANALİZİ İÇİN POST-HOC TESTLERİ
Yazarlar:
Cennet Terzi
,
Muhittin Şahin
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1075830
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1994
0
FAVORİ
1994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ANALİTİĞİ DÜZEYLERİ BAĞLAMINDA ÖĞRENME PANELİ TASARIMINA YÖNELİK ÖĞRENEN BEKLENTİLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Tepgeç
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1124933
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
447
0
FAVORİ
447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-learning experience: Modeling students’ e-learning interactions using log data
Yazarlar:
Sinan Keskin
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.938363
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
793
0
FAVORİ
793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenenlerin E-öğrenme Ortamı Etkileşimlerinin Öğrenen Kontrolüne Dayalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Muhittin Şahin
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.792252
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1005
0
FAVORİ
1005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMLERİ ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERDEKİ EĞİLİMİN İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Furkan Aydın
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.892680
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
678
0
FAVORİ
678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Educational Data Mining and Learning Analytics: Past, Present and Future
Yazarlar:
Muhittin Şahin
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.606077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2502
0
FAVORİ
2502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi: Bartın Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Ramazan Yılmaz
,
Barış Sezer
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.424614
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
0
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL VERİ MADENCİLİĞİ VE ÖĞRENME ANALİTİKLERİ BAĞLAMINDA E-ÖĞRENME VERİLERİNDE AYKIRI GÖZLEMLERİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Sinan Keskin
,
Furkan Aydın
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.475149
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2015
0
FAVORİ
2015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Araştırmalarında Analitik Hiyerarşi Süreci ve Uygulamaları
Yazarlar:
Muhittin Şahin
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.373784
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5204
0
FAVORİ
5204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Tercihlerine Dayalı Öğrenme Önceliklerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Muhittin Şahin
,
Sinan Keskin
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.372453
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1271
0
FAVORİ
1271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerinden Yararlanma Durumları ve Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma: Mevcut Durum ve Geleceğe Bakış
Yazarlar:
Ramazan Yılmaz
,
Barış Sezer
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
662
0
FAVORİ
662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-ÖĞRENME ORTAMLARINDA ÖĞRENEN ÖZELLİKLERİNE DAYALI ETKİLEŞİM PROFİLLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Muhittin Şahin
,
Sinan Keskin
,
Adem Özgür
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.297075
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1776
0
FAVORİ
1776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB-TABANLI ÖZ-DEĞERLENDİRME SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ UYARI İNDEKSİNİ TEMEL ALAN ÖĞRENME ANALİTİĞİ MODÜLÜNÜN TASARLANMASI
Yazarlar:
Fatma Bayrak
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.59549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1622
0
FAVORİ
1622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web-tabanlı Öz-Değerlendirme Sisteminde Öğrenenlerin Öz-Müdahale Algısı ve Test Alma Davranışlarının Başarı Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Bayrak
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.46283
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1354
0
FAVORİ
1354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design and Effects of a Concept Focused Discussion Environment in E-Learning
Yazarlar:
Erdi Okan Yılmaz
,
Halil Yurdugul
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
1
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenme Süreçleri ve Öğrenme Çıktıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Halil Yurdugül
,
Nihal Menzi Çetin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örtük Büyüme Modellerinin Eğitim Araştırmalarında Kullanımı
Yazarlar:
Petek Aşkar
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
942
0
FAVORİ
942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Teknolojiye Yönelik Tutum Ölçeği Faktör Yapılarının İncelenmesi: Türkiye Örneği
Yazarlar:
Halil Yurdugül
,
Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1943
0
FAVORİ
1943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Test Sonuçlarından Elde Edilen Farklı Korelâsyon Türlerinin Birinci ve İkinci Sıralı Faktör Analizlerindeki Uyum İndekslerine Etkisi
Yazarlar:
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
790
0
FAVORİ
790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İlköğretim Online
Journal of Educational Technology and Online Learning
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
International Journal of Assessment Tools in Education
Yayınlar
E-learning experience: Modeling students’ e-learning interactions using log data
Yazarlar:
Sinan Keskin
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.938363
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
793
3
ATIF
0
FAVORİ
793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenenlerin E-öğrenme Ortamı Etkileşimlerinin Öğrenen Kontrolüne Dayalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Muhittin Şahin
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.792252
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1005
1
ATIF
0
FAVORİ
1005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Educational Data Mining and Learning Analytics: Past, Present and Future
Yazarlar:
Muhittin Şahin
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.606077
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2502
1
ATIF
0
FAVORİ
2502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi: Bartın Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Ramazan Yılmaz
,
Barış Sezer
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.424614
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
18
ATIF
0
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL VERİ MADENCİLİĞİ VE ÖĞRENME ANALİTİKLERİ BAĞLAMINDA E-ÖĞRENME VERİLERİNDE AYKIRI GÖZLEMLERİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Sinan Keskin
,
Furkan Aydın
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.475149
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2015
5
ATIF
0
FAVORİ
2015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Araştırmalarında Analitik Hiyerarşi Süreci ve Uygulamaları
Yazarlar:
Muhittin Şahin
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.373784
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5204
5
ATIF
0
FAVORİ
5204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Kariyer Tercihlerine Dayalı Öğrenme Önceliklerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Muhittin Şahin
,
Sinan Keskin
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.372453
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1271
1
ATIF
0
FAVORİ
1271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-ÖĞRENME ORTAMLARINDA ÖĞRENEN ÖZELLİKLERİNE DAYALI ETKİLEŞİM PROFİLLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Muhittin Şahin
,
Sinan Keskin
,
Adem Özgür
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.297075
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1776
7
ATIF
0
FAVORİ
1776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB-TABANLI ÖZ-DEĞERLENDİRME SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ UYARI İNDEKSİNİ TEMEL ALAN ÖĞRENME ANALİTİĞİ MODÜLÜNÜN TASARLANMASI
Yazarlar:
Fatma Bayrak
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.59549
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1622
4
ATIF
0
FAVORİ
1622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web-tabanlı Öz-Değerlendirme Sisteminde Öğrenenlerin Öz-Müdahale Algısı ve Test Alma Davranışlarının Başarı Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Bayrak
,
Halil Yurdugül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.46283
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1354
3
ATIF
0
FAVORİ
1354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat