Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Kaya
Prof. Dr.
Erciyes Üniversitesi
Yayın
15
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
33
15
Yayın
4
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Malzeme Fiziği
Fen Bilgisi Eğitimi
Yoğun Maddenin Yapısal Özellikleri
Kurum
Erciyes Üniversitesi
Popüler Yayınları
“Ses” Konusunun STEM Etkinlikleri ile Öğretiminin Başarıya Etkisi
Yazarlar: Ayşegül Dedetürk,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.532331
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5696
8
ATIF
3
FAVORİ
5696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim II. Kademe Öğrencilerinin Fen Ve Teknoloji Derslerine Ve Fen Deneylerine Karşı Tutumları
Yazarlar:
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2011 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3517
0
ATIF
1
FAVORİ
3517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ YENİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Aynur Çevik,
Ebru Ezberci Çevik
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3838
0
ATIF
1
FAVORİ
3838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf “Maddenin Halleri ve Isı” Ünitesine Yönelik Geçerliliği ve Güvenirliği Sağlanmış Bir Akademik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ömer Faruk Divarcı
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8108
0
ATIF
1
FAVORİ
8108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Nanoteknolojiye Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aliye Göçmen
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1218044
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
ATIF
1
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen eğitiminde işbirlikli öğrenmeye dayalı ters-yüz sınıf ve Karınca Kolonisi modellerinin kavramsal öğrenmeye etkisi
Yazarlar:
Aynur Çevik
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.70325/eyyad.1672314
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
115
0
FAVORİ
115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİNDE 3E, 4E, 5E VEYA 7E ÖĞRENME MODELLERİNİN KULLANILDIĞI TEZLERİN BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Tuğba Oğuzman
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
0
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Nanoteknolojiye Yönelik Bilgi ve Tutum Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aliye Göçmen
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
368
0
FAVORİ
368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Nanoteknolojiye Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aliye Göçmen
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1218044
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
1
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Yapılan Bilimsel Süreç Becerilerini İçeren Tezlerin İncelenmesi: Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Aynur Çevik
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.985454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2210
0
FAVORİ
2210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Astronomi Eğitimi Araştırmalarının İncelenmesi: Bir Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Tuğba Oğuzman
,
Mustafa Metin
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.883360
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3616
0
FAVORİ
3616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Kaygı Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Merve Şahin
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1685
0
FAVORİ
1685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Ses” Konusunun STEM Etkinlikleri ile Öğretiminin Başarıya Etkisi
Yazarlar: Ayşegül Dedetürk,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.532331
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5696
3
FAVORİ
5696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Işık ve Ses Konusuna Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sinan Yanar
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.577411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1502
0
FAVORİ
1502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf “Maddenin Halleri ve Isı” Ünitesine Yönelik Geçerliliği ve Güvenirliği Sağlanmış Bir Akademik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ömer Faruk Divarcı
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8108
1
FAVORİ
8108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması’ Konusunda Geçerliliği ve Güvenilirliği Sağlanmış Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Aslı Saylan-kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.426792
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2186
0
FAVORİ
2186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarından Portfolyo Kullanımının Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisinin Araştırılması
Yazarlar:
Aslı Saylan
,
Sinan Yanar
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.428865
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1728
0
FAVORİ
1728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ YENİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Aynur Çevik,
Ebru Ezberci Çevik
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3838
1
FAVORİ
3838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Pozitif ve Negatif Motivasyonun Kaygı Düzeyine ve Akademik Başarıya Etkisinin Araştırılması
Yazarlar: Hacer Gül Yalçın,
Ebru Ezberci Çevik
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1709
0
FAVORİ
1709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim II. Kademe Öğrencilerinin Fen Ve Teknoloji Derslerine Ve Fen Deneylerine Karşı Tutumları
Yazarlar:
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2011 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3517
1
FAVORİ
3517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
TÜBAV Bilim Dergisi
Kurul Üyeliği
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Erciyes Journal of Education
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Yayınlar
Fen Eğitimi Alanında Yapılan Bilimsel Süreç Becerilerini İçeren Tezlerin İncelenmesi: Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Aynur Çevik
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.985454
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2210
3
ATIF
0
FAVORİ
2210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Astronomi Eğitimi Araştırmalarının İncelenmesi: Bir Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Tuğba Oğuzman
,
Mustafa Metin
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.883360
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3616
5
ATIF
0
FAVORİ
3616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Ses” Konusunun STEM Etkinlikleri ile Öğretiminin Başarıya Etkisi
Yazarlar: Ayşegül Dedetürk,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.532331
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5696
8
ATIF
3
FAVORİ
5696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Işık ve Ses Konusuna Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sinan Yanar
,
Aslı Saylan Kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.577411
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1502
6
ATIF
0
FAVORİ
1502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘Aynalarda Yansıma ve Işığın Soğrulması’ Konusunda Geçerliliği ve Güvenilirliği Sağlanmış Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Aslı Saylan-kırmızıgül
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.426792
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2186
7
ATIF
0
FAVORİ
2186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarından Portfolyo Kullanımının Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisinin Araştırılması
Yazarlar:
Aslı Saylan
,
Sinan Yanar
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.428865
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1728
4
ATIF
0
FAVORİ
1728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat