avatar
Oktay Cem Adıgüzel Prof. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 20 TR Dizin Atıf 43
14 Yayın
4 Hakemlik
20 CrossRef Atıf
43 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yayın Bilgisi: 2023 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 254

0

1

254

Yayınlar

Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yayın Bilgisi: 2023 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 254

1

254

Hammond’s Evaluation Model
DOI: 10.48146/odusobiad.1160173
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 989

0

989

Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
DOI: 10.34056/aujef.999650
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5071

0

5071

0

961

0

1705

0

1074

Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
DOI: 10.18037/ausbd.417424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5582

0

5582

0

4512

0

1757

Yayınlar

Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
DOI: 10.34056/aujef.999650
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5071

1

0

5071

1

0

866

2

0

961

1

0

1705

3

0

1318

Öğretmen Adaylarının Olası Benlikleri, Öz-Yeterlik İnançları ve Öğretmenliğe İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Seray Tatlı Dalioğlu, Oktay Cem Adıgüzel
DOI: 10.17860/mersinefd.336737
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1074

4

0

1074

Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
DOI: 10.18037/ausbd.417424
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5582

3

0

5582

4

0

1757

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.