Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Oktay Cem Adıgüzel
Prof. Dr.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
15
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
65
15
Yayın
5
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
65
TR Dizin Atıf
0000-0002-7985-4871
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yazarlar:
Emrullah Esen
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
541
0
ATIF
2
FAVORİ
541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The effects of Teaching Practices Based on Biomimicry Approach on Learning-Teaching Processes
Yazarlar:
Oktay Cem Adıgüzel
,
Sibel Küçükkayhan
,
Dilruba Kürüm Yapıcıoğlu
,
Derya Atik Kara
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.37.11.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
497
0
FAVORİ
497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Frankofon Afrika Ülkelerinde Görev Yapan Öğretmenlerin Eğitim Gereksinimlerinin Analizi
Yazarlar:
Oktay Cem Adıgüzel
,
Rıdvan Elmas
,
Derya Atik Kara
,
Merve Adıgüzel Ulutaş
,
İrem Nur Akkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1352373
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
323
0
FAVORİ
323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yazarlar:
Emrullah Esen
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
541
2
FAVORİ
541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hammond’s Evaluation Model
Yazarlar:
İbrahim Karagöl
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1160173
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1625
0
FAVORİ
1625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
Yazarlar:
İbrahim Karagöl
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.999650
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6527
0
FAVORİ
6527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Açık Öğretim Liseleri Programı'nın Hammond Program Değerlendirme Modeli Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sibel Küçükkayhan
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.801712
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1066
0
FAVORİ
1066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Programlarının Toplumsallaştırma, Çokkültürlülük ve Demokratik Değerler Kazandırma Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Oktay Cem Adıgüzel
,
İbrahim Karagöl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.529545
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
0
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of Primary and Secondary Education Curricula in Terms of Null Curriculum
Yazarlar:
Şefika Tatar
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.563552
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1870
0
FAVORİ
1870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Tartışmalı ve Sosyobilimsel Konular Üzerine Yazılan Lisansüstü Tezlerin Eğitim Bilimleri Perspektifinden İncelenmesi
Yazarlar:
Şefika Tatar
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548368
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1532
0
FAVORİ
1532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Olası Benlikleri, Öz-Yeterlik İnançları ve Öğretmenliğe İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Seray Tatlı Dalioğlu,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336737
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1155
0
FAVORİ
1155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
Yazarlar:
Dr. Fatma Özüdoğru
,
Doç. Dr. Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.417424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6546
0
FAVORİ
6546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulların Günümüz ve Gelecekteki İşlevlerinin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Oktay Cem Adıgüzel
,
Onur Ergünay
, Seray Tatlı Dalioğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.44571
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4831
0
FAVORİ
4831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of the Views of English Teachers about 2nd Grade English Language Teaching Curriculum/İkinci Sınıf İngilizce Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Özüdoğru
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.61394
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2460
0
FAVORİ
2460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“ÖĞRETMEN ADAYLARI OLASI BENLİKLER ÖLÇEĞİ”Nİ TÜRKÇE’YE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Seray Tatlı Dalioğlu
,
Oktay Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.42110
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1855
0
FAVORİ
1855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. Sınıf İngilizce Öğretim Programına Yönelik Aydınlatıcı Değerlendirme Modeline Dayalı Program Değerlendirme Ölçeği Çalışması
Yazarlar:
Oktay Adıgüzel
,
Fatma Özüdoğru
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3170
0
FAVORİ
3170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
Yazarlar:
İbrahim Karagöl
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.999650
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6527
3
ATIF
0
FAVORİ
6527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Açık Öğretim Liseleri Programı'nın Hammond Program Değerlendirme Modeli Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sibel Küçükkayhan
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.801712
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1066
1
ATIF
0
FAVORİ
1066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Programlarının Toplumsallaştırma, Çokkültürlülük ve Demokratik Değerler Kazandırma Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Oktay Cem Adıgüzel
,
İbrahim Karagöl
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.529545
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
2
ATIF
0
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of Primary and Secondary Education Curricula in Terms of Null Curriculum
Yazarlar:
Şefika Tatar
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.563552
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1870
1
ATIF
0
FAVORİ
1870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Tartışmalı ve Sosyobilimsel Konular Üzerine Yazılan Lisansüstü Tezlerin Eğitim Bilimleri Perspektifinden İncelenmesi
Yazarlar:
Şefika Tatar
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548368
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1532
4
ATIF
0
FAVORİ
1532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Olası Benlikleri, Öz-Yeterlik İnançları ve Öğretmenliğe İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Seray Tatlı Dalioğlu,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336737
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1155
5
ATIF
0
FAVORİ
1155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
Yazarlar:
Dr. Fatma Özüdoğru
,
Doç. Dr. Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.417424
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6546
4
ATIF
0
FAVORİ
6546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Analysis of the Views of English Teachers about 2nd Grade English Language Teaching Curriculum/İkinci Sınıf İngilizce Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Özüdoğru
,
Oktay Cem Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.61394
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2460
1
ATIF
0
FAVORİ
2460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“ÖĞRETMEN ADAYLARI OLASI BENLİKLER ÖLÇEĞİ”Nİ TÜRKÇE’YE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Seray Tatlı Dalioğlu
,
Oktay Adıgüzel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.42110
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1855
5
ATIF
0
FAVORİ
1855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat