avatar
Oktay Cem Adıgüzel Prof. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 15 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 22 TR Dizin Atıf 2
15 Yayın
4 Hakemlik
22 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yayın Bilgisi: 2023 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 365

0

2

365

Yayınlar

Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yayın Bilgisi: 2023 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 365

2

365

Hammond’s Evaluation Model
DOI: 10.48146/odusobiad.1160173
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1275

0

1275

Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
DOI: 10.34056/aujef.999650
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5742

0

5742

0

1003

0

1752

0

1105

Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
DOI: 10.18037/ausbd.417424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5975

0

5975

0

4673

0

1795

Yayınlar

Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
DOI: 10.34056/aujef.999650
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5742

2

0

5742

1

0

953

2

0

1003

1

0

1752

3

0

1391

Öğretmen Adaylarının Olası Benlikleri, Öz-Yeterlik İnançları ve Öğretmenliğe İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Seray Tatlı Dalioğlu, Oktay Cem Adıgüzel
DOI: 10.17860/mersinefd.336737
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1105

4

0

1105

Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
DOI: 10.18037/ausbd.417424
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5975

4

0

5975

4

0

1795

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.