avatar
Oktay Cem Adıgüzel Prof. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 15 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 26 TR Dizin Atıf 65
15 Yayın
5 Hakemlik
26 CrossRef Atıf
65 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yayın Bilgisi: 2023 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 541

0

2

541

Yayınlar

Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yayın Bilgisi: 2023 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 541

2

541

Hammond’s Evaluation Model
DOI: 10.48146/odusobiad.1160173
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1625

0

1625

Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
DOI: 10.34056/aujef.999650
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6527

0

6527

0

1069

0

1870

0

1155

Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
DOI: 10.18037/ausbd.417424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6546

0

6546

0

4831

0

1855

Yayınlar

Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
DOI: 10.34056/aujef.999650
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6527

3

0

6527

1

0

1066

2

0

1069

1

0

1870

4

0

1532

Öğretmen Adaylarının Olası Benlikleri, Öz-Yeterlik İnançları ve Öğretmenliğe İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Seray Tatlı Dalioğlu, Oktay Cem Adıgüzel
DOI: 10.17860/mersinefd.336737
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

5

0

1155

Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
DOI: 10.18037/ausbd.417424
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6546

4

0

6546

5

0

1855

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.