Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Son Sayı Arşiv Editör Kurulu İletişim
...
Giriş
ISSN 1308-1659 | e-ISSN 1308-1659 | Yayın Aralığı Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2008 | Yayıncı Afyon Kocatepe Üniversitesi |


  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi sadece "İngilizce" makale kabul etmektedir. 
  • 14019
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, Eğitim, Eğitim teknolojisi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Matematik Eğitimi, Fen Bilimleri Eğitimi (Fizik-Kimya-Biyoloji), Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe Eğitimi, Sosyal Bilimler Eğitimi (Tarih-Coğrafya-Felsefe Grubu), Sosyal Bilgiler Eğitimi, Güzel Sanatlar Eğitimi, Beden Eğitimi, Yabancı Diller Eğitimi, Sağlık Eğitimi ve eğitim ile ilgili alanlardaki kuramsal ve uygulamalı özgün araştırma makalelerinin, inceleme ve derlemelerin yayınlandığı hakemli, bilimsel ve erişimi ücretsiz online bir dergidir. Dergide daha önce hiçbir yerde yayınlanmamış çalışmalara yer verilir. Yazar(lar) dergiye gönderdikleri makalenin herhangi bir yerde yayınlanmadığını garanti ederler.
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2008-2011 yılları arasında “Hakemli Dergi” statüsüne uygun; Haziran ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki sayı olarak yayımlanmış, Dergi, 2012 yılından itibaren “Hakemli Dergi” statüsüne uygun; Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim aylarında olmak üzere yılda dört sayı olarak yayımlanmaktadır. Yayın Kurulu kararıyla Özel Sayı olarak da yayımlanabilmektedir. Dergimiz, 2018 yılından itibaren basıma hazır makaleleri baskıdan önce (OnlineFirst/ÖnBaskı) web sitesinde yayınlamayı planlamaktadır.
  • Bu dergi Creative Commons'ın Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası lisansı ile lisanslanan ve 12 Eylül 2012 tarihli "Budapeşte Açık Erişim Girişimi"ni kabul eden ve destekleyen açık erişimli bir dergidir. Dergimiz için herhangi bir makale işlem ve gönderim bedeli bulunmamaktadır.

Kuramsal Eğitimbilim Dergisi

ISSN 1308-1659 | e-ISSN 1308-1659 | Yayın Aralığı Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2008 | Yayıncı Afyon Kocatepe Üniversitesi |
Kapak Resmi


  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi sadece "İngilizce" makale kabul etmektedir. 
  • 14019
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, Eğitim, Eğitim teknolojisi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Matematik Eğitimi, Fen Bilimleri Eğitimi (Fizik-Kimya-Biyoloji), Fen Bilgisi Eğitimi, Türkçe Eğitimi, Sosyal Bilimler Eğitimi (Tarih-Coğrafya-Felsefe Grubu), Sosyal Bilgiler Eğitimi, Güzel Sanatlar Eğitimi, Beden Eğitimi, Yabancı Diller Eğitimi, Sağlık Eğitimi ve eğitim ile ilgili alanlardaki kuramsal ve uygulamalı özgün araştırma makalelerinin, inceleme ve derlemelerin yayınlandığı hakemli, bilimsel ve erişimi ücretsiz online bir dergidir. Dergide daha önce hiçbir yerde yayınlanmamış çalışmalara yer verilir. Yazar(lar) dergiye gönderdikleri makalenin herhangi bir yerde yayınlanmadığını garanti ederler.
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2008-2011 yılları arasında “Hakemli Dergi” statüsüne uygun; Haziran ve Aralık aylarında olmak üzere yılda iki sayı olarak yayımlanmış, Dergi, 2012 yılından itibaren “Hakemli Dergi” statüsüne uygun; Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim aylarında olmak üzere yılda dört sayı olarak yayımlanmaktadır. Yayın Kurulu kararıyla Özel Sayı olarak da yayımlanabilmektedir. Dergimiz, 2018 yılından itibaren basıma hazır makaleleri baskıdan önce (OnlineFirst/ÖnBaskı) web sitesinde yayınlamayı planlamaktadır.
  • Bu dergi Creative Commons'ın Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası lisansı ile lisanslanan ve 12 Eylül 2012 tarihli "Budapeşte Açık Erişim Girişimi"ni kabul eden ve destekleyen açık erişimli bir dergidir. Dergimiz için herhangi bir makale işlem ve gönderim bedeli bulunmamaktadır.

Cilt 13 - Sayı 1 - 9 Oca 2020
  1. A Study on the Primary Education Curricula in the Context of Socialization, Multiculturalism and Democratic Values
    Sayfalar 1 - 24
    Oktay Cem ADIGÜZEL , İbrahim KARAGÖL
  2. The Implementation of an Intensive English Language Program in the Fifth Grade in Turkey: A Qualitative Evaluation
    Sayfalar 25 - 43
    Ali DİNCER , Hatice KÜBRA KOÇ
  3. Country-of-origin and International Students’ Motivation in Turkey: A Correspondence Analysis
    Sayfalar 44 - 64
    Kübra KARAKAYA-ÖZYER , Zeki YILDIZ
  4. The Relationship Between 21st Century Learning Skills and Educational Technology Competencies of Secondary School Students
    Sayfalar 65 - 77
    Zehra ÖNÜR , İshak KOZİKOĞLU
  5. Perceptions of School Administrators on Their Contributions to Teacher Professional Development
    Sayfalar 78 - 90
    Mehmet Fatih KARACABEY
  6. Determination of Middle School Students’ Mental Models About Science through Mind Maps
    Sayfalar 91 - 115
    Didem İNEL EKİCİ
  7. Exploring the Gap Between Teachers’ and Learners’ Preferences about Error Correction
    Sayfalar 116 - 146
    Vildan İNCİ KAVAK
  8. Material Development in the Context of Preschool Teaching Profession
    Sayfalar 147 - 169
    Nilay DEREOBALI , Gamze BİLİR SEYHAN
  9. Determination of Classroom Teachers' and Preschool Education Teachers' Views on School Maturity
    Sayfalar 170 - 190
    Duygu KOÇAK , Sema İNCEKARA
  10. Investigating Preschool Teacher Candidates’ Spatial Thinking Skills
    Sayfalar 191 - 204
    Halil İbrahim KORKMAZ , Birol TEKİN
  11. The Effect of Puzzle-based Learning on Secondary School Students’ Attitudes toward English Lesson and Self-Efficacy Beliefs in English
    Sayfalar 205 - 231
    Özgür Kürşat DERER , Hasan Güner BERKANT
  12. An Examination on the Opinions of Teachers Regarding the Use of Impression Management Tactics
    Sayfalar 232 - 250
    Fatih BOZBAYINDIR
  13. A Thematic Content Analysis of the Qualitative Studies on FATIH Project in Turkey
    Sayfalar 251 - 276
    Ekrem CENGİZ
Dizinler