Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
ISSN 1308-1659 | e-ISSN 1308-1659 | Yayın Aralığı Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2008 | Yayıncı Afyon Kocatepe Üniversitesi |


  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi sadece "İngilizce" makale kabul etmektedir. Gönderim öncesi SSS bölümünü inceleyiniz.
  • 14019
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi (KEG), eğitim ve eğitim ile ilgili alanlardaki kuramsal ve uygulamalı özgün araştırma makalelerinin, inceleme ve derlemelerin yayınlandığı hakemli, bilimsel ve erişimi ücretsiz online bir dergidir. Dergide daha önce hiçbir yerde yayınlanmamış çalışmalara yer verilir. Yazar(lar) dergiye gönderdikleri makalenin herhangi bir yerde yayınlanmadığını garanti ederler.
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2008 yılından itibaren “Hakemli Dergi” statüsüne uygun olarak yayımlanmaktadır. Yayın Kurulu kararıyla Özel Sayı olarak da yayımlanabilmektedir. Dergimiz, 2018 yılından itibaren basıma hazır makaleleri baskıdan önce (OnlineFirst/ÖnBaskı) web sitesinde yayınlamaktadır. KEG, TR Dizin tarafından indekslenmektedir ve 2020 sayılarından başlamak üzere çok yakında ERIC tarafından da taranacaktır.
  • Bu dergi Creative Commons'ın Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası lisansı ile lisanslanan ve 12 Eylül 2012 tarihli "Budapeşte Açık Erişim Girişimi"ni kabul eden ve destekleyen açık erişimli bir dergidir. Dergimiz için herhangi bir makale işlem ve gönderim bedeli bulunmamaktadır.

Kuramsal Eğitimbilim Dergisi

ISSN 1308-1659 | e-ISSN 1308-1659 | Yayın Aralığı Yılda 4 Sayı | Başlangıç: 2008 | Yayıncı Afyon Kocatepe Üniversitesi |
Kapak Resmi


  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi sadece "İngilizce" makale kabul etmektedir. Gönderim öncesi SSS bölümünü inceleyiniz.
  • 14019
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi (KEG), eğitim ve eğitim ile ilgili alanlardaki kuramsal ve uygulamalı özgün araştırma makalelerinin, inceleme ve derlemelerin yayınlandığı hakemli, bilimsel ve erişimi ücretsiz online bir dergidir. Dergide daha önce hiçbir yerde yayınlanmamış çalışmalara yer verilir. Yazar(lar) dergiye gönderdikleri makalenin herhangi bir yerde yayınlanmadığını garanti ederler.
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2008 yılından itibaren “Hakemli Dergi” statüsüne uygun olarak yayımlanmaktadır. Yayın Kurulu kararıyla Özel Sayı olarak da yayımlanabilmektedir. Dergimiz, 2018 yılından itibaren basıma hazır makaleleri baskıdan önce (OnlineFirst/ÖnBaskı) web sitesinde yayınlamaktadır. KEG, TR Dizin tarafından indekslenmektedir ve 2020 sayılarından başlamak üzere çok yakında ERIC tarafından da taranacaktır.
  • Bu dergi Creative Commons'ın Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası lisansı ile lisanslanan ve 12 Eylül 2012 tarihli "Budapeşte Açık Erişim Girişimi"ni kabul eden ve destekleyen açık erişimli bir dergidir. Dergimiz için herhangi bir makale işlem ve gönderim bedeli bulunmamaktadır.

Cilt 14 - Sayı 2 - 27 Nis 2021
  1. Pre-service teachers’ perceptions about the efficacy of different types of feedback on micro-teaching activities
    Sayfalar 79 - 92
    Nur YİĞİTOĞLU APTOULA
  2. The Investigation of the Effect of Montessori Approach-based STEM Activities on the Problem-solving Skills of Pre-service Preschool Teachers
    Sayfalar 93 - 119
    Zehra ÇAKIR, Sema ALTUN YALÇIN
  3. An Examination of Adolescents’ Well-Being and Parents’ Psychological Control According to the Some Demographic Variables
    Sayfalar 120 - 136
    Ayşenur AYDIN, Arzu ÖZYÜREK
  4. An Evaluation of the Cultural Domain in Turkey in the Context of Lifelong Learning
    Sayfalar 137 - 166
    Perihan TUTAR
  5. A CEFR-based Comparison of English and Turkish Language Teaching Course Books in Terms of Speaking and Writing Skills
    Sayfalar 167 - 185
    İbrahim Fatih DEMİREL, Özlem FAKAZLI
  6. Emotional Socialization Behaviors of Mothers Having Preschooler
    Sayfalar 186 - 201
    Rabia ÖZEN UYAR, Melek Merve YILMAZ, Yaşare AKTAŞ ARNAS
  7. Dos and Don’ts of an Effective Telecollaboration Project
    Sayfalar 202 - 222
    Saliha TOSCU
  8. Impact of Creative Drama Method on Students’ Speaking Skills
    Sayfalar 223 - 245
    Özlem ÖZTÜRK PAT, Muamber YILMAZ
  9. An Investigation of Doctoral Dissertation Abstracts Written Between 2010-2017 in Turkey
    Sayfalar 246 - 263
    Nuri Can AKSOY, Ersoy KARABAY, Esra EKER, Mehmet GÖKTAŞ, Fatma ÇİLOĞLAN KONUR
  10. The Effects of STEM Education on Students’ Academic Achievement In Science Courses: A Meta-Analysis
    Sayfalar 264 - 290
    Şadiye KARAŞAH ÇAKICI, Özge KOL, Süleyman YAMAN
Dizinler