avatar
Kemal Özgen Prof. Dr. Dicle Üniversitesi
Yayın 20 Hakemlik 35 CrossRef Atıf 72 TR Dizin Atıf 209
20 Yayın
35 Hakemlik
72 CrossRef Atıf
209 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Matematik eğitimi

Kurum

Dicle Üniversitesi

Popüler Yayınları

3

4

1810

0

3

4745

9

1

5835

0

1

2537

Matematik Okuryazarlığına Yönelik Problem Kurma Becerileri: Öğretmen ve Öğretmen Adayları Örneği
Yazarlar: Kemal Ozgen
DOI: 10.14689/ejer.2019.84.9
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1185

0

1

1185

Yayınlar

0

865

1

815

4

1810

1

2883

0

5310

0

2096

0

510

1

1185

3

4745

1

5835

1

2537

0

2560

Lise Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonlarda Grafik Çizme Becerileri
Yazarlar: Kemal Özgen , Neval Aygün, Hatice Hanazay
DOI: 10.17522/balikesirnef.373141
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2323

0

2323

1

24058

1

5826

Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Kemal Özgen , Mehmed Ay, Zülküf Kılıç, Gökhan Özsoy, Fatma Nur Alpay
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3536

0

3536

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALAN VE ALAN EĞİTİMİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI: KARMA BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Kemal Özgen , Mustafa Obay
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258823
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2784

0

2784

ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK DERSLERİNDE ODAKLANDIKLARI ÖĞRENME BİLEŞENLERİ
Yazarlar: Mustafa Obay, Kemal Özgen
DOI: 10.14582/DUZGEF.621
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1727

0

1727

Yayınlar

3

4

1810

8

1

2883

6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FARKLI MATEMATİKSEL MODELLEME PROBLEMLERİNDEKİ BECERİ GELİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.680760
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5310

10

0

5310

Ortaokul Öğrencilerinin Problem Kurmaya Yönelik Beceri ve Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar: Kemal Özgen , Baran Bayram
DOI: 10.33711/yyuefd.693817
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2096

9

0

2096

9

1

5835

Lise Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonlarda Grafik Çizme Becerileri
Yazarlar: Kemal Özgen , Neval Aygün, Hatice Hanazay
DOI: 10.17522/balikesirnef.373141
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2323

2

0

2323

9

1

24058

5

1

5826

Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Kemal Özgen , Mehmed Ay, Zülküf Kılıç, Gökhan Özsoy, Fatma Nur Alpay
DOI: -
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3536

9

0

3536

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALAN VE ALAN EĞİTİMİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI: KARMA BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Kemal Özgen , Mustafa Obay
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258823
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2784

2

0

2784

ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK DERSLERİNDE ODAKLANDIKLARI ÖĞRENME BİLEŞENLERİ
Yazarlar: Mustafa Obay, Kemal Özgen
DOI: 10.14582/DUZGEF.621
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1727

1

0

1727