Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kemal Özgen
Prof. Dr.
Dicle Üniversitesi
Yayın
17
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
56
TR Dizin Atıf
179
17
Yayın
28
Hakemlik
56
CrossRef Atıf
179
TR Dizin Atıf
0000-0002-7015-6452
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik eğitimi
Kurum
Dicle Üniversitesi
Popüler Yayınları
Dinamik geometri yazılımı ve aktif öğrenme çerçevesi ile öğrencilerin problem kurma becerilerinin geliştirilmesi
Yazarlar:
Burcu Aparı
,
Kemal Özgen
,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.880173
ATIF
1
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1441
1
ATIF
4
FAVORİ
1441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Temelli Öğrenme Yaklaşımları: GeoGebra Destekli Aktif Öğrenme Çerçevesinin Uygulanması
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Burcu Aparı,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.471760
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4127
0
ATIF
3
FAVORİ
4127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2159
0
ATIF
1
FAVORİ
2159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Mehmet Aydın
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Baran Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.322660
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5357
5
ATIF
1
FAVORİ
5357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Okuryazarlığına Yönelik Problem Kurma Becerileri: Öğretmen ve Öğretmen Adayları Örneği
Yazarlar:
Kemal Ozgen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: 10.14689/ejer.2019.84.9
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
866
0
ATIF
1
FAVORİ
866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dinamik geometri yazılımı ve aktif öğrenme çerçevesi ile öğrencilerin problem kurma becerilerinin geliştirilmesi
Yazarlar:
Burcu Aparı
,
Kemal Özgen
,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.880173
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1441
4
FAVORİ
1441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Etkinlik Tasarımında Günlük Yaşamla İlişkilendirmeyi Yansıtma Becerileri
Yazarlar:
Selin Çenberci
,
Kemal Özgen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.838118
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2231
1
FAVORİ
2231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FARKLI MATEMATİKSEL MODELLEME PROBLEMLERİNDEKİ BECERİ GELİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
İdris Şeker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.680760
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3990
0
FAVORİ
3990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Problem Kurmaya Yönelik Beceri ve Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Baran Bayram
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.693817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1756
0
FAVORİ
1756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Intelligent Data Analysis of Interactions and Relationships among Technological Pedagogical Content Knowledge Constructs via Rough Set Analysis
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.646769
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
343
0
FAVORİ
343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Okuryazarlığına Yönelik Problem Kurma Becerileri: Öğretmen ve Öğretmen Adayları Örneği
Yazarlar:
Kemal Ozgen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: 10.14689/ejer.2019.84.9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
866
1
FAVORİ
866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Temelli Öğrenme Yaklaşımları: GeoGebra Destekli Aktif Öğrenme Çerçevesinin Uygulanması
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Burcu Aparı,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.471760
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4127
3
FAVORİ
4127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematiği Farklı Disiplinler İle İlişkilendirme Etkinlikleri Tasarlama Becerileri
Yazarlar:
Kemal Özgen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.363984
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5337
1
FAVORİ
5337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2159
1
FAVORİ
2159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanmaya Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Ali Tum
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.380702
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1999
0
FAVORİ
1999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonlarda Grafik Çizme Becerileri
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Neval Aygün, Hatice Hanazay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373141
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1934
0
FAVORİ
1934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKSEL ÖĞRENME ETKİNLİĞİ TÜRLERİNE YÖNELİK KURAMSAL BİR ÇALIŞMA: FONKSİYON KAVRAMI ÖRNEKLEMESİ
Yazarlar:
Kemal Özgen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338839
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21953
0
FAVORİ
21953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Mehmet Aydın
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Baran Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.322660
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5357
1
FAVORİ
5357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Mehmed Ay, Zülküf Kılıç, Gökhan Özsoy, Fatma Nur Alpay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
0
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALAN VE ALAN EĞİTİMİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI: KARMA BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Mustafa Obay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258823
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2497
0
FAVORİ
2497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK DERSLERİNDE ODAKLANDIKLARI ÖĞRENME BİLEŞENLERİ
Yazarlar: Mustafa Obay,
Kemal Özgen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.621
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
0
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Kapsamında, Öğrencilerin Öğrenme Stillerine Uygun Öğrenme Etkinliklerinin Akademik Başarı ve Tutuma Etkileri: Fonksiyon ve Türev Kavramı Örneklemesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Hüseyin Alkan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3448
0
FAVORİ
3448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Contemporary Educational Technology
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Siirt Eğitim Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Dinamik geometri yazılımı ve aktif öğrenme çerçevesi ile öğrencilerin problem kurma becerilerinin geliştirilmesi
Yazarlar:
Burcu Aparı
,
Kemal Özgen
,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.880173
ATIF
1
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1441
1
ATIF
4
FAVORİ
1441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Etkinlik Tasarımında Günlük Yaşamla İlişkilendirmeyi Yansıtma Becerileri
Yazarlar:
Selin Çenberci
,
Kemal Özgen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.838118
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2231
6
ATIF
1
FAVORİ
2231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FARKLI MATEMATİKSEL MODELLEME PROBLEMLERİNDEKİ BECERİ GELİŞİMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
İdris Şeker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.680760
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3990
6
ATIF
0
FAVORİ
3990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Problem Kurmaya Yönelik Beceri ve Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Baran Bayram
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.693817
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1756
7
ATIF
0
FAVORİ
1756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematiği Farklı Disiplinler İle İlişkilendirme Etkinlikleri Tasarlama Becerileri
Yazarlar:
Kemal Özgen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.363984
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5337
6
ATIF
1
FAVORİ
5337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonlarda Grafik Çizme Becerileri
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Neval Aygün, Hatice Hanazay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373141
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1934
2
ATIF
0
FAVORİ
1934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKSEL ÖĞRENME ETKİNLİĞİ TÜRLERİNE YÖNELİK KURAMSAL BİR ÇALIŞMA: FONKSİYON KAVRAMI ÖRNEKLEMESİ
Yazarlar:
Kemal Özgen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338839
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21953
8
ATIF
0
FAVORİ
21953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Mehmet Aydın
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Baran Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.322660
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5357
5
ATIF
1
FAVORİ
5357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Mehmed Ay, Zülküf Kılıç, Gökhan Özsoy, Fatma Nur Alpay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3212
8
ATIF
0
FAVORİ
3212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALAN VE ALAN EĞİTİMİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI: KARMA BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Mustafa Obay
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258823
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2497
2
ATIF
0
FAVORİ
2497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı Kapsamında, Öğrencilerin Öğrenme Stillerine Uygun Öğrenme Etkinliklerinin Akademik Başarı ve Tutuma Etkileri: Fonksiyon ve Türev Kavramı Örneklemesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Hüseyin Alkan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3448
5
ATIF
0
FAVORİ
3448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat