Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Aydın
Doç.
DİCLE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
9
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
10
9
Yayın
8
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
DİCLE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Mehmet Aydın
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Baran Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.322660
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5357
5
ATIF
1
FAVORİ
5357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi Düzeylerine Göre Matematiksel Modelleme Yeterliklerindeki Değişimin İncelenmesi
Yazarlar:
Yasemin Alkan
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.892457
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
1
ATIF
1
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Gerçekçi Matematik Eğitimine Dayalı ve GeoGebra Destekli Etkinlikleri Geliştirmeye Yönelik Kontrol Listesi
Yazarlar:
Ali Ericek
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1550606
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8
0
FAVORİ
8
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Programı Tercih Sebepleri ve Üniversite Eğitiminden Beklentileri
Yazarlar:
Mehmet Aydın
,
İsmail Keskin
,
Taha Yazar
,
İsmail Kinay
,
Behçet Oral
,
Mesut Bütün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1527077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
65
0
FAVORİ
65
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi Düzeylerine Göre Matematiksel Modelleme Yeterliklerindeki Değişimin İncelenmesi
Yazarlar:
Yasemin Alkan
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.892457
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
1
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAZI İNSANLAR MATEMATİKSEL YETENEKLE Mİ DOĞMAKTADIR? MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VE MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL YETENEK HAKKINDAKİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.478923
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4323
0
FAVORİ
4323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Becerileri ile Geometri Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ertürk Geçici
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.456427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2038
0
FAVORİ
2038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYO-KÜLTÜREL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Taha Yazar
,
İsmail Keskin
,
İsmail Kinay
,
Mehmet Aydın
,
Behçet Oral
, Mesut Bütün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
0
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Mehmet Aydın
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Baran Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.322660
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5357
1
FAVORİ
5357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi: Matematik Ve Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Örneği
Yazarlar:
İsmail Keskin
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
0
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Application of Group Investigation Technique: The Views of the Teacher and Students
Yazarlar:
Adnan Baki
,
Cemalettin Yıldız
,
Mehmet Aydın
, Davut Köğce
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisi Düzeylerine Göre Matematiksel Modelleme Yeterliklerindeki Değişimin İncelenmesi
Yazarlar:
Yasemin Alkan
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.892457
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
647
1
ATIF
1
FAVORİ
647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAZI İNSANLAR MATEMATİKSEL YETENEKLE Mİ DOĞMAKTADIR? MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN VE MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL YETENEK HAKKINDAKİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.478923
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4323
1
ATIF
0
FAVORİ
4323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Geometri Problemi Kurma Becerileri ile Geometri Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ertürk Geçici
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.456427
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2038
3
ATIF
0
FAVORİ
2038
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Mehmet Aydın
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Baran Bayram
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.322660
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5357
5
ATIF
1
FAVORİ
5357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat