Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Fakültesi tarafından yılda dört defa (Mart, Haziran, Eylül, Aralık) çıkarılan uluslararası, bilimsel, hakemli ve elektronik ortamda okuyucuların erişimine açık bir dergidir. Yayın dili İngilizce ve Türkçe olan dergide okul öncesi, ilköğretim, ortaöğretim, yükseköğretim ve yetişkin eğitimi alanlarını doğrudan ilgilendiren deneysel, inceleme ve derleme yazılarına yer verilmektedir.
Araştırma Makalesi
Türkiye’de Eğitim Örgütlerinde Yetenek Yönetimi: Meta Sentez AraştırmasıAraştırma Makalesi
Matematik Öğretiminde WEB 2.0 Aracı (Polypad) Uygulaması ÖrneğiAraştırma Makalesi
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilimin Doğası Anlayışlarının BelirlenmesiAraştırma Makalesi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tasarladığı Dijital Öykülerin Niteliğinin DeğerlendirilmesiAraştırma Makalesi
STEM Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerine EtkisiAraştırma Makalesi
Türkçe Öğrenimi Gören Uluslararası Öğrencilerin Dil BiyografileriAraştırma Makalesi
OLUMSUZ ÇOCUKLUK DENEYİMLERİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGININ İNCELENMESİAraştırma Makalesi
Özel Yetenekli Öğrencilerin Zorbalık DeneyimleriAraştırma Makalesi
Matematik Öğretmen Adaylarının Ortaklaşa Argümantasyon Sürecindeki Argümanlarının ve İspat Şemalarının İncelenmesiAraştırma Makalesi
Özel Okul Öğretmenlerinin Öğretim Programlarının Uygulanması Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesiAraştırma Makalesi
Merkezi Sınavların Velilere Yönelik Sosyal, Psikolojik ve Ekonomik YansımalarıAraştırma Makalesi
Türkiye ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde (KKTC) Okutulan 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Kalıplaşmış Söz Varlığı Unsurları Açısından KarşılaştırılmasıAraştırma Makalesi
Karşılıklı Öğretim Tekniği ile İlgili Bilimsel Çalışmaların Betimsel İçerik AnaliziAraştırma Makalesi
Efsanelerin söz varlığı ve işlev yönüyle Türkçe öğretimine katkısı: “101 Türk efsanesi” adlı eser örneği.Araştırma Makalesi
Fifth Grade Students' Performance and Common Errors in Equivalent FractionsAraştırma Makalesi
Beden Eğitiminde Kişilerarası Davranışlar Ölçeği: Türkçe’ ye Uyarlama Geçerlilik ve Güvenirlik ÇalışmasıAraştırma Makalesi
Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin GörüşleriAraştırma Makalesi
Ev Okuryazarlık Etkinliklerine Aile Katılımı Ölçeğinin GeliştirilmesiAraştırma Makalesi
Effectiveness of STEM-based Instruction: Preservice Mathematics Teachers’ Opinions and Its Effects on Self Efficacye-ISSN: 2147-1606