Gülşah GÜNŞEN Dr. Öğr. Üyesi TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 31
11 Yayın
5 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

10

ATIF

1

FAVORİ

11489

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Gülşah GÜNŞEN , Gülden UYANIK, Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2254

8

ATIF

1

FAVORİ

2254

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN TEMALI BİLGİ VEREN RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ FEN ÖĞRENMEDEKİ ÖNEMİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.870079
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1756

2

ATIF

1

FAVORİ

1756

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

636

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

FAVORİ

636

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN TEMALI BİLGİ VEREN RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ FEN ÖĞRENMEDEKİ ÖNEMİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.870079
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1756

1

FAVORİ

1756

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aile Katılım Çalışmalarına Yönelik Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilişsel Haritaları
Yazarlar: Ozana URAL, Gülşah GÜNŞEN
DOI: 10.17679/inuefd.477932
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 710

0

FAVORİ

710

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

770

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2306

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

2254

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

5578

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2894

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

11489

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

FEN TEMALI BİLGİ VEREN RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ FEN ÖĞRENMEDEKİ ÖNEMİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.870079
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1756

2

ATIF

1

FAVORİ

1756

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

2306

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Gülşah GÜNŞEN , Gülden UYANIK, Berrin AKMAN
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2254

8

ATIF

1

FAVORİ

2254

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

5578

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

2894

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

10

ATIF

1

FAVORİ

11489

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.